کد خبر: ۳۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱

اقتصاد مقاومتی تحریم‌ها را می‌شکند

امام جمعه کازرون گفت: عمل کردن به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تحریم‌ها را می‌شکند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس حجت‌الاسلام محمد خرسند امروز  در کازرون اظهار داشت: دشمن از راه تحریم اقتصادی به جنگ جمهوری اسلامی ایران آمده و با خیال واهی در پی نارضایتی عمومی و سست کردن پیوند مردم با نظام، انقلاب و رهبری است که در این راستا مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.

وی تحریم‌های دنیای استکبار را در مقابل عزم راسخ ملت ایران به نظام بی‌اثر توصیف کرد و گفت: این تحریم‌ها تازگی ندارد بلکه 33 سال ملت ما را آبدیده کرده و نیز باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا شده است.

امام جمعه کازرون ادامه داد: دشمنان نظام می‌خواهند در سایه تحریم اقتصادی و تهدید، موجب نارضایتی عمومی شوند که در این رهگذر فرصتی برای موج‌سواری ضد انقلاب و اصحاب فتنه فراهم کرده تا حرف خودشان را به نظام تحمیل کنند. 

خرسند در بخش دیگری از سخنانش از قوای سه‌گانه خواست که با اتحاد و همدلی و به طور جدی بحث اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را سرلوحه کار خود قرار دهند و به آن عمل کنند و فقط شعار ندهند.

این مسئول از عملکرد کمرنگ دستگاهای نظارتی در عرصه بازار و کنترل قیمت‌ها انتقاد کرد و گفت: برخی گرانی‌های موجود در بازار ربطی به تحریم ندارد و فقط کم‌کاری متولیان دستگاهای نظارتی را می‌رساند.

امام جمعه کازرون در پایان از اقشار مختلف مردم خواست در خرید مایحتاج زندگی ‌خود دچار اسراف و حرص نشوند و بهانه به دست سودجویان و گران‌فروشان بازار ندهند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان