کد خبر: ۳۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱

ارائه تسهیلات آسان به مددجویان کمیته امدادفیروزآباد

با حضور مدیریت کمیته امداد امام خمینی(ره) فیروزآباد و رئیس بانک ملی ، رئیس اعتبارات بانک ملی ، مسئول خودکفایی و کارشناس کمیته امداد جلسه تعامل در خصوص تسهیل در پرداخت وامهای قرض الحسنه اشتغال مددجویان برگزار گردید.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروزآنلاین، جلسه ای باحضور  امیری مدیریت کمیته امداد فیروزآباد ، ریاست بانک ملی، ریاست  اعتبارات بانک ملی ، مسئول خودکفایی و کارشناس کمیته امداد برگزارگردید.

در اين جلسه  امیری ضمن عرض خیرمقدم وخوش آمدگویی درخصوص اهداف کمیته امداد در خصوص پرداخت تسهیلات به مددجویان و فراهم نمودن بستر های مناسب جهت خودکفا نمودن مددجویان که همانا هدف نهایی امداد در این چند سال اخیر می باشد مطالبی بیان کرد و از زحمات و تلاشهای ریاست و کارکنان بانک ملی و تمامی بانکهای شهرستان در خصوص همکاری با این نهاد تقدیر و تشکركرد .

در ادامه ریاست  بانک ملی  ضمن تشکر و قدردانی از فعالیتهای امداد برای تحقق این امر خداپسندانه در خصوص نحوه همکاری همه جانبه در کلیه امورات با کمیته امداد حضرت امام(ره) مطالبی بیان کرد  و  قول همکاری بیشتر در زمینه ارائه تسهیلات آسانتر به مددجویان این نهاد را داد در پایان صورتجلسه ای تنظیم و به امضاء حضار رسید.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان