کد خبر: ۳۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱

گردهمایی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس از برگزاری گردهمایی اعضای کانون‌های مساجد فارس در محکومیت توهین به ساحت پیامبر اسلام (ص) خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، رضا باقری در جلسه هماهنگی برگزاری گردهمایی اصحاب کانون‌های مساجد استان اظهار داشت: در پی توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) لزوم حضور تاثیرگذار اصحاب مساجد به ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری بیش از پیش احساس می‌شود تا مانند گذشته در این صحنه نیز حضور فعال داشته باشند.

وی افزود: ائمه جماعات، مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مسئولان شهرستان و رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی پنج شنبه 27 مهر‌ماه جاری با حضور در مساجد به ویژه مساجد جامع شهرستان‌ها در دفاع از حریم نبوی گرد یکدیگر آمده و با سر دادن لبیک یا رسول‌الله این عمل نفرت‌انگیز را محکوم می‌کنند.

باقری با تاکید بر اینکه ائمه جمعه و جماعت در این گردهمایی پیرامون شخصیت والای نبی اسلام (ص) سخنرانی می‌کنند، افزود: تلاوت قرآن، قرائت زیارت‌نامه پیامبر اکرم (ص)، سخنرانی، اجرای سرود یا تواشیح با موضوع نبی مکرم (ص)، سخنرانی مسئولان شهرستان‌ها از جمله امام جمعه و نیز قرائت بیانیه در محکومیت توهین به ساحت نبی اکرم(ص) توسط فعالان کانون‌های مساجد از جمله برنامه‌هایی است که در این گردهمایی اجرا می‌شود.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد فارس با قدردانی از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان، گفت: این گردهمایی در شهرستان‌های فارس با همراهی و همکاری ادارات ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از ارادتمندان پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) برای حضور در این مراسم پرفیض، افزود: این گردهمایی در شیراز در مجتمع امام خامنه‌ای، مرکز آرمان‌شهر مهدوی و کانون تخصصی مهدویت استان فارس واقع در میدان آزادی برگزار می‌شود.

باقری خاطرنشان کرد: پیش از این نیز اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در راهپیمایی‌هایی که در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر برگزار شده است، حضور فعال داشته‌اند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان