کد خبر: ۴۹۱۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۲

همسر سردار شهید عفیفه: میادین و خیابان ها به نام شهدای فتنه ی 88 نامگذاری شود

این شهیدان فتنه ی 88 خیلی مظلوم هستند و لذا اجر و پاداششان بیشتر خواهد بود و اینها در زمانی شهید شدند که تشخیص حق و باطل سخت بود و عده ی زیادی دچار شبهه و تردید شده بودند و بین حق و باطل گیر کرده بودند.

به گزارش شیرازه به نقل از  صبح لارستان ، سرکار خانم معتمد، دبیر آموزش و پرورش و همسر سردار شهید شعبانعلی عفیفه شهید شاخص شهرستان لارستان در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص بازدید مسئولین کشور و شهرستان از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان اظهار داشت: بازید از خانواده های معظم شهدا خیلی تاثیرات خوبی را دارد و اگر مسئولین در رفع خواسته های خانواده ها هم هیچ کاری نکنند نیز خانواده معظم شهدا احساس آرامش می کنند و این احساس آرامش به فرزندان و خانواده ی شهید کاملا سرایت می کند و این کار هم در سفارشات پیامبر اعظم (ص) بسیار آمده است و امام خمینی (ره) نیز می فرمایند خدمت به شهید خدمت به رسول الله است و مطمئنا آن خانواده هایی که بچه دارند و صاحب زندگی هستند پیش داماد و خانواده هایشان سرافراز می شوند.

وی همچنین در خصوص شهدای فتنه ی 88 نیز اظهار داشت: این شهیدان فتنه ی 88 خیلی مظلوم هستند و لذا اجر و پاداششان بیشتر خواهد بود و اینها در زمانی شهید شدند که تشخیص حق و باطل سخت بود و عده ی زیادی دچار شبهه و تردید شده بودند و بین حق و باطل گیر کرده بودند .

وی گفت: در دوران جنگ تحمیلی حق و باطل مشخص بود و شهدای عزیز ما  با تمام وجود دفاع کردند اما در این حادثه بدلیل اینکه شناخت حق و باطل بسیار سخت تر بود اینها عزیزتر می باشند و بایست بیشتر به خانواده های اینها رسیدگی بشود و از آنها نام برده شود .

این همسر شهید شاخص شهرستان لارستان نیز در خصوص جایگاه این شهدای والامقام فتنه ی 88 بیان داشت: می بایست خیابان ها و میادین بنام این شهدای عزیز نامگذاری شود و بر روی تابلوهای آن نوشته شود که شهدای فتنه ی 88 تا فرزندانمان بفهمند که اینان در چه شرایطی شهید شدند، در شرایطی که شناخت حق و باطل دشوار بود .

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جرس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۲
0
بسم الله شروع کنید!!!
نزدیک به هفتاد تا هشتاد نفر انسان شریف در راه انقلاب در سال 88 شهید شده اند، این کار را باید چهار سال قبل شروع می کردید.
امثال شهدایی مانند روح الامینی، محمد کامرانی و امیر جوادی‌فر و نیز ستار بهشتی شروع کنید ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۲
0
برا پاراگراف آخرش مفی میدم
تنها
Germany
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۲
0
جرس جون اونور نشین، اگر این غارتگران بانکها و متعرض به مسجد لولاگر و هیات مذهبی امام حسین از نظر شما شهیدند پس لابد عمر سعد و شمر هم سرارشان هستند!