کد خبر: ۵۰۰۹۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ دوشنبه 23 دی

آیا پلاکاردهای «سردار مچکریم» در شیراز بالا می‌آید؟!

روزنامه‌های امروز در حالی منتشر شدند که اظهارات فرمانده نیروی انتظامی در خصوص طرح ترافیک در صفحه اول آن‌‌ها برجسته شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه؛ روزنامه‌های امروز در حالی منتشر شدند که اظهارات فرمانده نیروی انتظامی در خصوص طرح ترافیک در صفحه اول آن‌‌ها برجسته شده است.

«عصر مردم» تیتر ترافیکی خود را به این جمله از سردار سجادیان اختصاص داده است؛ «تنها دغدغه پلیس فارس اجرای صحیح طرح ترافیک شیراز است». خبرنگار این روزنامه به سراغ مدیر حقوقی شهرداری شیراز هم رفته تا از او بشوند که «شهرداری شیراز به شهروندان آسیب دیده از بارش برف خسارت می‌دهد». قاسم حسن‌پور در خصوص نحوه پیگیری دریافت خسارت از سوی شهروندان بابت آسیب‌ها و حوادثی که از طریق شکسته شدن درختان به خودروها و دیگر اموالشان وارد شده است گفته: «این شهروندان می‌بایست شکایت خود را به محاکم قضایی برده و در صورتی که بر اساس رای محکمه شهرداری مسئول بروز آسیب شناخته شود، خسارت وارده را دریافت کنند». در صفحه 10 این روزنامه که مجوز کشوری و توزیع استانی دارد، مقاله‌ای با این عنوان منتشر شده است: «روایتی از جنگ‌های استقلال آمریکا از منظر ژئوپلیتیک»!!

«شرایط طرح ترافیک هنوز اجرایی نشده است» تیتر یک «افسانه» است که به نقل از سردار سجادیان زده شده. «چیدمان نامناسب طرح آمایش سرزمین برای فارس مشکل‌ساز می‌شود» هم عنوان گزارشی است که به نقل از یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شده و معتقد است که با کاهش دارکوب‌ها در پهنه زاگرس و البرز، حمله سوسک چوب‌خوار به این مناطق آغاز شده است.

اما «نیم‌نگاه» که «کاهش تحریم‌ها کلید خورد» را تیتر یک خود کرده، به «صدور پروانه ساختمانی برون سپاری می‌شود» اشاره و از قول سجادیان هم نوشته «نیروی انتظامی گدا نیست که برای درآمد طرح ترافیک کیسه دوخته باشد». در صفحه 4 این روزنامه یادداشتی با عنوان «باغات قصر دشت در مسیر هجوم کارچاق‌کن‌ها!» منتشر شده که در قسمتی از آن آمده: «افرادی که باغات قصر دشت را می‌سوزانند، قصر دشتی نیستند، خیلی از خانه‌‌های تازه احداث شده در باغات از آن نورچشمی‌های استان می‌باشد، راهی که شهرداری برای حفظ باغات پیش گرفته است، مناسب و معمول نیست ...».

تیتر یک «خبرجنوب»، «طرح ترافیک زیر تیغ سردار» است. در قسمتی از جملات سجادیان که این روزنامه آن را برجسته کرده آمده؛ «اگر پلیس حقایق طرح ترافیک را اعلام کند، از فردا پلاکاردهای «تشکر تشکر» از سوی مردم در مقابل ستاد فرماندهی نصب می‌شود»! «تشییع جنازه درختان واژگون شده در برف با 100 کامیون و وانت‌بار» و «2 میلیون و 310 هزار شاخه گل رز، قربانی 20 سانت برف» هم تیترهای برفی خبر جنوب‌اند که هم‌چنان بحثش داغ است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سلطانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲
0
باسلام از سردار بسیار مچکریم!(متشکریم) حرف ودرد دل مردم را بیان کرده فقط سردار جان لطفا در مورد امنیت جان مسافران اتوبوس خیابانهای پارامونت ونادر هم صحبت وپیگیری کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲
5
ان شا الله طرح ترافیک با موفقیت ادامه پیدا می کنه و ان شا الله یک روی ما در شیراز یاد میگیریم قانون مدار بشیم و بیشتر عمل کنیم و کمتر غر بزنیم...
واقعا علت این همه مخالف واسه من مشخص نیست! من مسیرم هر روز از محدوده طرح ترافیکه و احساس می کنم وضعیت بهتر از قبل شده و میشه.
واقعا دلیل مخالفت شما رو نمی دونم! مگر سیاست!
ناشناس
حتما با دوچرخه میری چون ما الان مسیر هر روزه ده دقیقه ای رو بیست و پنج دقیقه ای می ریم
akbar
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲
0
اول چاه مي كنند بعد منار مي دزدند. چرا عاقل كند كاري (شوراو شهرداري) كه باز آرد پشيماني.اين طرح اگر براي مردم سودي نداشت جيب عده اي را نو نوار كرد.بدبخت مردمي كه بايد چوب بي تدبيري مدعيان تدبير بخورند.