کد خبر: ۵۰۴۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۲

ازدواج در هتل «پنــــــج ستاره»؛ کاری که نسل سوم انقلاب مُـــد کرده + تصاویر

دو زوج جوان برخلاف دیگر زوج های جوان که ترجیح می دهند آغاز زندگی خود را در هتل های پنج ستاره و تالارهای‌مجلل و با هزینه های سنگین برگزار کنند با حضور در کنار پنج ستاره، پنج آلاله یعنی نگین های شهر لامرد و در فضای بسیار معنوی که بسیاری از مردم نیز حضور داشتند زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

شیــرازه - سرویس قطعه شهـــــدا: در آستانه میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) بسیاری از جوانان آغاز زندگی خود را در این روز بزرگ و در هفته وحدت آغاز می کنند. 

اما دو زوج جوان برخلاف دیگر زوج های جوان که ترجیح می دهند آغاز زندگی خود را در هتل های پنج ستاره و تالارهای‌مجلل و با هزینه های سنگین برگزار کنند با حضور در کنار مزار پنج ستاره، پنج آلاله یعنی نگین های شهر لامرد «شهدای گمنام» در تپه نورالشهدا و در فضای بسیار معنوی که بسیاری از مردم نیز حضور داشتند زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

سایت محلی لامرود گزارش داد: در این مراسم ازدواج دیگر خبری از صداهای تند ارکسترها که بسیاری از مردم شهر از آن خاطر خوشی ندارند یا از هزینه های سنگین میلیونی یا راه اندازی کاروان های عروسی و در نهایت کوچه بندان ها خبری نبود؛ تنها چیزی که به گوش می رسید صدای دلنشین و بلند صلوات بر محمد و آل محمد در آستانه میلاد پیامبر مهربانی ها بود که فضا را آنده کرده بود و آن چیزی که دیده می شد سفره سبز رنگ کوچکی بود که در آن یک جلد قرآن مجید، عسل، دسته گل و جعبه شیرینی قرار گرفته بود.

ابراهیم آذر کمان و مریم آذر کمان از بخش بیرم لارستان و شکرالله رامشکی نیا و کلثوم راهدار از بندر چارک و بندر مقام استان هرمزگان زندگی مشترک خود را با قرائت قرآن و خواندن صیغه عقد توسط حجت الاسلام محمد مهر آوران خادم الشهدای پنج شهید گمنام شهر لامرد آغاز کردند تا انشالله تا آخرین لحظه از مشترک زندگی خود در کمال‌خوشبختی و معنویت باشند.

حجت الاسلام مهرآوران در مراسم ازدواج این دو زوج جوان در سخنانی اظهارداشت: تا کنون بیش از 15 جلسه مراسم ازدواج جوانان در تپه نورالشهدا و در کنار پنج شهید گمنام شهر لامرد برگزار شده است.

وی افزود: یکی از دلایلی که این جوانان علاقه مند هستند زندگی مشترک خود را کنار پنچ ستاره گمنام شهر لامرد آغاز کنند ارتباطی می باشد که این زوج های جوان با شهدا داشته اند و خدواند نیز به احترام و قداست شهدا آرزوی این جوانان مومن را برآورده می کند.

امام جماعت تپه نورالشهدا لامرد گفت: بسیاری از جوانان نیز پس از آغاز زندگی مشترک خود در این محل معنوی حضور پیدا می کنند. 

مهرآوران خاطرنشان کرد: امیدواریم دیگر جوانان نیز زندگی مشترک خود را در چنین مکان های معنوی برگزار کنند.

این خادم الشهدا ابراز داشت: حضور 95 درصدی جوانان در نماز جماعت و مراسمات مختلف در بارگاه شهدای گمنام شهدا نشان از علاقه و دلبستگی همیشگی جوانان به شهدا می باشد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
0
هر کس با معنویت جلو رفت پیروزی در زندگیش حتمیست
رسا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
0
داماد که خیلی مسن به نظر میرسه .چرا تا حالا زن نگرفته؟