کد خبر: ۵۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
سالاد مطبوعاتی شیرازه /چهارشنبه 28 اسفند

دور اول سفر های خارج از کشور مسئولان کلیدی شیراز کلید خورد!

صفحه آخر روزنامه عصر مردم حاوی مطلبی در مورد شیراز با تیتر «شیراز یادتان نرود» و کاریکاتوری جالب با موضوع سفر خارج از کشور مسئولان شیراز در ایام عید، جلب نظر می کند.

به گزارش شیرازه، سالاد امروز را با «عصرمردم» شروع می کنیم که ترجیح داده هیچ کدام از مسایل کشوری و استانی را تیتر نکند و پای نوروز را به تیتر یک خود باز کند. اما در سمت راست شاهد تیتر هایی هستیم مثل «تقارن نوروز و ایام فاطمیه در برگزاری جشن ها مورد توجه قرار گیرد» به نقل از آیت الله ایمانی و «ازخادمین یادواره شهدای غواص و آبی خاکی فارس تجلیل شد». دو مطلب عمده صفحات داخلی را در برگرفته یکی اینکه «رقابت در بخش خصوصی تبعیض ها را رفع می کند» که این را قادری نماینده مردم شیراز در مجلس گفته که یک صفحه را به خود اختصاص داده و دیگری «در شیراز نیازمند مدیریت هماهنگ هستیم نه مدیریت واحد» به نقل از سردار سجادیان که این مطلب هم یک صفحه را پر کرده. صفحه آخر حاوی مطلبی در مورد شیراز با تیتر «شیراز یادتان نرود» و کاریکاتوری جالب با موضوع سفر خارج از کشور مسئولان شیراز در ایام عید، است.


«خبرجنوب» امروز سرشار از تیتر های استانی است مثل «شیراز به وقت سبزه و گل» با عکس حافظیه شیراز، «دودی به چشم فارس سودی به جیب دیگران» و «مصائب تمام نشدنی میراث قاجاری در شیراز» و عکسی در همین رابطه که این مطلب را می توانید به طور مفصل در صفحه گردشگری امروز ببینید. «طرح نگهبان محله در فارس تقویت می شود» به نقل از سردار سجادیان، «سال جدید برای زدودن خرافه ها آستین بالا بزنیم» و « معتادان و گدایان را از دور و بر بازار وکیل جمع کنید» که درخواست رییس شورای بازار وکیل است، از جمله عناوین داخلی این روزنامه است. صفحه گردشگری سفر به شش پیر را پیشنهاد کرده. «4 عنوان برترین های لیگ برتر کشور به ووشوکاران شیراز رسید» و «شش کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند» از عناوین صفحه ورزشی است.

«نیم نگاه» «در آستانه نوروز، پارکینگ طبقاتی انوری (مهستان) در اختیار شهروندان قرار گرفت» زا تیتر یک خود کرده و عکسی هم در همین رابطه به صفحه اول خود آورده. مطلبی هم با تیتر «حسینیه و خیریه پوراسلامی شیراز میزبان میهمانان نوروزی» در صفحه اول خودنمایی می کند. «اختصاص بالاترین اعتبار عمرانی دانشگاه پیام نور به استان فارس» و «مدیر راهداری فارس: بیش از 700 نفر از نیروهای راهداری در فارس در ایام نوروز آماده باش هستند» هم از عناوین صفحات داخلی این روزنامه است. صفحه آخر این روزنامه هم مزین شده به عکسی از حرم مطهر احمد بن موسی(ع).

نظرات بینندگان