کد خبر: ۵۶۵۹۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
تندروی‌ای که صدای سایت اصلاح‌طلب را هم در آورد

یک چشمه دیگر از «اعتدال» منتجب‌نیا رو شد! + عکس

مگر کسب قدرت سیاسی چقدر ارزش دارد که به این سادگی، منتجب نیا در مورد جان یک انسان صحبت می‌کند؟

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه؛ قدرت‌طلبی سیاسی برخی عناصر افراطی اصلاح‌طلب اگرچه برهمگان مشخص شده است اما این بار منتجب‌نیا که امروز برای شرکت در یک همایش خاص به شیراز می‌آید، چنان این قدرت‌طلبی و بازی‌های سیاسی را آشکار ساخته که حتی یک سایت حامی دولت و اصلاح‌طلبان نیز صدای اعتراضش درآمده. منتجب‌نیا در حالی که آیت‌الله مهدوی‌کنی در قید حیات است، سخن از جایگزین او در مجلس خبرگان به میان آورده و عملا اخلاق را در مسیر کسب قدرت جریان سیاسی خود، ذبح کرده است. متن زیر عینا از سایت انتخاب بازنشر داده می‌شود؛

در شرایطی که آیت الله مهدوی کنی از خدمت گزاران با سابقه جمهوری اسلامی ایران، همچنان در بیمارستان بستری است، برخی جریان های تندرو بدنبال گزینه برای ریاست مجلس خبرگان هستند! به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «انتخاب»؛ حجت الاسلام منتجب نیا طی سخنانی، با ادبیاتی از شخصیت آیت الله مهدوی کنی تقدیر کرده که گویی در مورد یک فرد فوت شده سخن می راند. ایشان در بخشی از اظهارات خود به سایت پویش گفته است: «امیدوارم خداوند ایشان را شفا دهد و ایشان به زندگی برگردند ولی اگر خدای ناخواسته برای ایشان اتفاقی بیافتد و یا اینکه ایشان دیگر نتوانند در مجلس خبرگان حضور یابند، بنظر من بهترین گزینه، ریاست قبلی مجلس خبرگان، آیت الله هاشمی رفسنجانی است و ما در میان خبرگان شخصی نداریم که به حد ایشان بتواند مجلس را به خوبی اداره کند». این اظهارات در شرایطی از سوی ایشان مطرح شده که آیت الله مهدوی کنی همچنان زنده است و نفس می کشد و طبعاً، طرح مباحثی چنین، گمانه های زودهنگام و صددرصد سیاسی است که مورد تایید هیچ عاقلی نیست. از سوی دیگر، طرح آیت الله هاشمی برای ریاست آتی خبرگان، آنهم در شرایطی که هنوز آیت الله مهدوی کنی بر تخت بیمارستان آرمیده، در شرایطی است که خود هاشمی در انتخابات پیشین خبرگان، صحنه ی مبارزه ی سیاسی را بنا به احترامی که برای آیت الله مهدوی قائل بود ، واگذار کرد و انصراف داد. با این حال، بیان این ادعای عجیب - که باعث ناراحتی های زیادی شده - جز آنکه در شرایطی است که هنوز آیت الله زنده است، باعث شده همگان تصور کنند آیت الله هاشمی از هم اینک در تصور انتخابات خبرگان است! این درحالیست که براساس گزارش خبرنگار «انتخاب» ، رابطه دوستی این دو، آنقدر جدی است که چنین شرایط وخیمی، هرگز باعث نخواهد شد مباحث سیاسی در ذهن دیگری سایه اندازد. کاش آقای منتجب نیا پاسخ دهند، آیا حاضرند پیش از فوت کسی که دوستش دارند، چنین صحبتی کنند؟! مگر کسب قدرت سیاسی چقدر ارزش دارد که به این سادگی، در مورد جان یک انسان صحبت می شود؟ جا دارد ایشان ضمن عذرخواهی، دقت و توجه بیشتری در سخنان خود به خرج دهد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جلال رحیمیان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
7
خدا میداند. مگر آقای منتجب از فردای خود خبر دارد که اینگونه سخن می گوید؟ نفس ایشان مثل هر کس دیگر شاید پایین رفت و لحظه ای بعد بالا نیامد. لذا سخنان آقای منتجب نه تنها منطقی و عالمانه نیست بلکه کمی هم دور از شرم و حیای دینی است.
Safa
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
3
خيلي رووو داري شيرازه.چرا اون اخوندي ك ميشينه و از گزينه رهبري بعد از اقا حرف ميزنه تيتر و مطلب نمينويسي؟هم جناح و هم بانديه؟
درج كن اين مطلبو تا بقيه هم بشناسنتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
4
اگر گفته بود يكي از همفكرهاي شما رئيس مجلس خبرگان بشود كه ميگفتيد منتجب نياي با بصيرت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
5
واقعا موندم این آقایون بغیر از خودشون به چی فکر میکنن !!
مرادی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
5
منتجب نیا عددی نیست که این حرفها را بزنه