کد خبر: ۶۱۳۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳

گردشگران اروپایی با قطار به شیراز آمدند + تصاویر

این گروه 65 نفری از گردشگران اروپایی با از کشورهای آلمان، فرانسه، اسپانیا، سوئد، استرالیا، انگلیس و ترکیه از مرز رازی در شهرستان خوی وارد ایران شدند

به گزارش شیـــرازه، اولین قطار گردشگران ریلی که از هفتم مهرماه وارد ایران شده اند پس از بازدید از شهرهای مختلف کشور وارد استان فارس شدند و در اولین ایستگاه گردشگری فارس (شهرستان پاسارگاد) جهت بازدید اماکن تاریخی این شهرستان توقف کردند.

در بدو ورود این گردشگران به ایستگاه راه آهن سعادتشهر و دروازه گردشگری فارس مرتضی وصالی فرماندار پاسارگاد، سکوت شهردار سعادت شهر، بهمنی بخشدار پاسارگاد و جمعی از مسولان و اهالی شهرستان پاسارگاد از آنان استقبال کردند.

این گروه 65 نفری از گردشگران اروپایی با از کشورهای آلمان، فرانسه، اسپانیا، سوئد، استرالیا، انگلیس و ترکیه از مرز رازی در شهرستان خوی وارد ایران شده و پس از بازدید از شهرهای تبریز، زنجان، یزد و اصفهان وارد استان فارس و شهرسعادت شهر شدند.



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
AMIN
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳
0
باز هم مث همیشه ایل کبیر قشقایی پرچمدار فرهنگ و تمدن ایران زمین-متاسفم برای مسولین مملکت که از از قشقایی ها در سطوح دیگر حمایت نمیکنن اما در اینجور مواقع از ما مایه میذارن-ما قشقایی ها خیلی ضربه خوردیم ام اما به کوری بدخواهان هنوز سرپاییم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳
0
شما ک میگین لر بده چرا سنته لر رو تقلید میکنید
دلسوزی ازفیروزاباد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳
0
چرا با بی حجابی عشایررا زشت و بی تقوا جلوه میدهید