کد خبر: ۶۱۷۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۳
عضو مجلس خبرگان رهبری:

مبارزه آمریکا با داعش مانند مبارزه شاه با بهائیت است

آیت‌الله حائری شیرازی گفت منظور این ائتلاف از موشک‌باران سوریه مبارزه اقتصادی با این کشور است.
به گزارش شیرازه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد ائتلاف ضدداعش آمریکا، اظهار کرد: واژه دجال به معنی دروغ‌های کم‌نظیر است و وقتی به این ائتلاف درست نگاه‌ می‌کنید همان دروغ‌های کم‌نظیر و دجال‌گونه را می‌بینید.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان با بیان اینکه سخنان آمریکا و همدستانش در مورد جریان ضدداعش دروغ محض است، گفت: ائتلاف ضدداعشی که اینها تشکیل داده‌اند صددرصد برای حفظ داعش است.

آیت‌الله حائری شیرازی افزود: منظور این ائتلاف از موشک‌باران سوریه از بین بردن زیرساخت‌های حیاتی و مبارزه اقتصادی با این کشور است به طور مثال چند داعشی وارد پالایشگاه سوریه شده و سپس متواری می‌شوند و آنها با برنامه‌ریزی قبلی به بهانه از بین بردن داعش پالایشگاه سوریه را بمباران می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه هدف آمریکا و استکبار برای حضور داعش در کشور عراق این است که این گروه تکفیری نیرویی برای مهار کردن عراق و دولت مردمی عراق باشد، خاطرنشان کرد: آمریکا و همدستانش داعش را علم کرده‌ و به جان مردم منطقه انداخته‌اند و هر زمان که ببینند که داعش جان گرفته و ابراز قدرت می‌کند سرکرده‌های اصلی آنها را از بین می‌برند و آنها را تضعیف می‌کنند و وقتی ببینند دولت عراق جان گرفته برای مهار این قدرت از داعش حمایت می‌کنند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رژیم سابق ایران نیز در مسئله بهائیت یک حرکت این چنینی می‌کرد و هر وقت به نفع خودش و منافع هم‌پیمانانش بود از بهائیت حمایت می‌کرد تا این فرقه انحرافی جان بگیرد و هر موقع می‌دید که بهائیت ابراز قدرت می‌کند و احساس خطر می‌کرد انجمن مبارزه با بهائیت را فعال می‌کرد.

وی عنوان کرد: روش آمریکا در مبارزه با طالبان، القاعده، داعش و غیره به این صورت است که زمانی که این گروه‌ها قدرتمند شده و جلو آنها قد علم می‌کنند سرکرده‌های اصلی و نیروهای قدرتمند آنها را نشانه می‌روند و افراد ضعیف این گروه‌ها را خریداری کرده و آنها را مطیع خود می‌کنند و با دادن امکانات، به آنها القاء دشمنی با بقیه دین‌ها و مذاهب می‌کنند.

آیت‌الله حائری شیرازی با اشاره به اینکه آمریکا و همدستانش اعلام مبارزه با داعش را برای تقویت این گروه انجام داده‌اند، بیان کرد: آمریکا علیه هر گروه و شخصی که اعلام مبارزه کرده در واقع آن را تقویت کرده است به طور مثال و قتی علیه گروه تکفیری داعش وارد عمل می‌شود درواقع داعش را خوشحال کرده و هواداران بیشتری برای این گروه جمع‌ کرده است.

وی تاکید کرد: هر طرف که به قضیه داعش نگاه کنیم ضرر دنیای اسلام در مبارزه با داعش است و این ائتلاف ضدداعش هیچ خیری برای مسلمانان ندارد زیرا نباید به ظالم اعتماد کرد در همین مسئله عراق و صدام همه دنیا دیدند که مبارزه با صدام بهانه‌ای بیش نبود و درواقع آمریکا برای تصرف عراق و منابع نفتی این کشور صدام را از بین برد.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان بار دیگر با تاکید بر عدم‌ اعتماد به سرکردگان استکبار جهانی، گفت: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند "نه شرقی و نه غربی" باید تنها بر روی حمایت مردم و توکل به خدا حساب باز کرد نه کسانی که قصد به استثمار کشیدن ملت‌های آزاده را دارند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳
0
خدا ایشان را حفظ کند که همیشه با دید باز خود به تحلیل مسائل پرداخته اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳
0
سخن ایشان حق است و به درستی تحلیل کرده اند