کد خبر: ۶۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۰۳ آبان ۱۳۹۳
امام جمعه موقت خرامه:

تکدی گری و ماهواره دو مشکل بزرگ خرامه

آیت الله مهدوی کنی یک عالم مجاهد بود، ایشان باید برای خواص به ویژه خواص بی بصیرت الگو باشد، همان افرادی که در فتنه 88 سکوت کردند.

به گزارش صدای خرامه، حجت الاسلام موفق قانعی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرامه و امام جمعه موقت این شهرستان ضمن گرامیداشت ایام محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در تبین شخصیت این امام همام اظهار داشت: آزادگی از صفات این امام عزیز است، این ویژگی حضرت، در کلمات، خطبه ها، رجزها و شعارهای روز عاشورا، بیش از ویژگی های دیگر ظاهر می شود.

وی در ادامه ضمن بیان ویژگی های برجسته شخصیت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، وفاداری، عبودیت، بصیرت، شجاعت، اطاعت، بندگی و ولایتمداری را از صفات ایشان برشمرد و گفت: خوشا به حال کسانی که از این ایام بهترین استفاده را دارند و اهداف اصلی قیام عاشورا را فراموش نمی کنند.  

امام جمعه موقت خرامه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال ملکوتی یار دیرینه حضرت امام خمینی(ره) به بیان مجاهدت های آن عالم وارسته پرداخت و گفت: آیت الله مهدوی کنی یک عالم مجاهد بود، ایشان باید برای خواص به ویژه خواص بی بصیرت الگو باشد، همان افرادی که در فتنه 88 سکوت کردند.

حجت الاسلام قانعی، تکدی گری و وجود ماهواره را دو معضل شهرستان معرفی کرد و ادامه داد: تکدی گری در فقه حرام و طبق قوانی 712 و 713 قانون مجازات اسلامی جرم است و اگر مسئولین فکری برای این پدیده شوم نکنند پیامدهایی نظیر سرقت، روسپی گری، واسطه گری و اعتیاد در انتظار شهرستان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه خرامه خطاب به کمیته امداد و بهزیستی گفت: باید با همکاری اداره کار و فنی حرفه ای برای این مشکل راهی پیدا کنید.

وی با بیان این نکته که باید یزید زمان را بشناسیم و به کمک امام حسین زمان بشتابیم، به ماهواره و خطرات آن اشاره کرد و گفت: اگر فردی عَلَم یزید (ماهواره) را در خانه خود بنا کرد نباید توقع حسینی شدن فرزند و خانواده اش را داشته باشد.

حجت الاسلام قانعی ضمن تقدیر و تشکر از سپاه و بسیج برای جمع آوری داوطلبانه حدود صد دستگاه ماهواره در سطح شهرستان و برگزاری همایش های مقابله با دجالواره، از عموم مردم و خیرین خواست تا در این راه قدم بگذارند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/aban%2093/2%20nemazjome/2%20aban%20nemazjome%201.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/93/aban%2093/2%20nemazjome/2%20aban%20nemazjome%202.jpg

نظرات بینندگان