کد خبر: ۶۳۰۴۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۲۶ آبان ۱۳۹۳
گزارش میدانی شیرازه از آشفتگی بازار؛

خوش به حال شیرازی ها که گوجه 5 هزار تومانی می خرند! طلای سرخ در تهران 8 هزار تومان، در تبریز 10 هزار تومان + فیلم

در حالی که مسئولین اقتصادی دولت ماه‌ها است گزارش‌هایی در خصوص تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها ارائه می دهند، اما این روزها قیمت گوجه، ظاهرا این گزارش‌ها را با یک علامت سوال روبرو کرده است.
به گزارش سرویس اقتصادی شیـــرازه؛ در حالی که مسئولین اقتصادی دولت ماه‌ها است گزارش‌هایی در خصوص تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها ارائه می دهند، اما این روزها قیمت گوجه، ظاهرا این گزارش‌ها را با یک علامت سوال روبرو کرده است؛ قیمتی که در شیراز تا 5 هزار تومان نیز رسیده و بر اساس برخی اظهار نظرها در برخی مناطق سردتر کشور به دور برابر این مقدار هم صعود کرده است.

کار به جایی رسیده که حالا یک سیخ گوجه گران‌تر از یک سیخ کباب کوبیده شده است! اگرچه این مساله باید خیلی زود از سوی دولت بررسی و کنترل شود اما یادآوری اتفاق مشابهی در سال‌های ریاست جمهوری احمدی‌نژاد می‌تواند مشی سیاسی برخی گروه‌ها را بیشتر شفاف سازد. در سال‌های ابتدایی دولت نهم، گوجه گران شد.

خوش به حال شیرازی ها که گوجه 5 هزار تومانی می خرند! گوجه در تهران 8 هزار تومان، در تبریز 10 هزار تومان + فیلم

رسانه‌های اصلاح‌طلب آن‌قدر روی این مساله مانور دادند و جوسازی کردند که سرانجام رئیس جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور ناچار شد در خصوص قیمت گوجه مواردی را مطرح کند! حالا اما ظاهرا خبری نیست؛ «همه چی آرومه، من چقدر خوشبختم!» این رسانه‌ها این روزها در دل‌آرامی کامل ترجیح می دهند تا مواردی را برجسته سازند، که نسبتی با معیشت و دردهای مردم ندارد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳
1
خیلی باحالید به خدا.
من اضلاح طلب نیستم ولی حرفاتون یعنی که چی؟
احمدی نژاد حرفشمنطقی و در حدیک رئیس جمهور نبود حالا این قصه راتکرار میکنی که چی بشه؟؟؟؟
سرما و سوز باعث شد گوجه ها که باید دوتا چین می چیدند یک چین اونم سبزچین کردند منطقی است گران شود خالا خیللی گران شده یا نشده من اطلاعاتی ندارم ولی این قصه را به اون حرف فارغ از منطق ارتباط دادن خیلی جالب نیست.
اصولگرایی به این حرفا نیست با تخریب به هر جهت موافق نیستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳
0
خیلی چیزها هست که گرانه و قیمت واقعیش را ندارد و هنوز هم در حال گران شدن است متاسفانه.خدا به فریاد قشر ضعیف و کم درامد برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳
1
در خانه احمد نژاد ارزانه از انجا تهیه کنید
ع
آره خب خونه حسن و ه-ر تو جماران قیمت نجومیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳
0
مریدان رسانه‌ای پس از آنکه فهمیدندی گوجه‌فرنگی از مرز ۶ هزار تومان در کیلو گذشته‌ندی، سر در میان برف‌ها کردندی و کماکان شیخ‌نا را تکریم کردندی و انگار نه انگار که ۲ سال قبل برای گرانی این کالا، منتخب ملتی را به مجلس کشانندی. - و ما ادراک الگوجه فرنگی.