کد خبر: ۶۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۰۹ دی ۱۳۹۳

حماسه 9 دی مهر باطل بر شناسنامه سیاسی سران فتنه

احساسات انقلابی مردم جریحه دار شد و احساس تکلیف کردند و بصورت خود جوش به صحنه آمدند و حماسه ای بزرگ خلق کردند.
به گزارش شیرازه، علی محمدی نوشت: دی 88 مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی برگ زرینی به دفتر تاریخ انقلاب اسلامی افزودند و با خلق حماسه ای کم نظیر بار دیگر بیعت خود را با رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و شهدا تازه کردند.

حرکت خود جوش و میلیونی ملت مسلمان ایران در روز 9 دی 88 نقطه پایانی بود بر 200 روز فتنه گری فتنه گران. حوادث خسارت بار این ایام 200 روزه خون مردم را به جوش آورد و حوادثی مثل هتک حرمت به روز عاشورا ی حسینی، پاره کردن تمثال مبارک امام امت،خمینی کبیر، شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه این رکن رکین انقلاب اسلامی و آتش زدن اموال بیت المال و پایگاههای بسیج و حمله به بانکها ، به شهادت رساندن نیروهای مدافع انقلاب و.... با پشتیبانی صریح تبلیغاتی و رسانه ای آمریکا و اسرائیل و بعضی از کشورهای خائن عربی در منطقه حجت را بر مردم تمام کرد.

احساسات انقلابی مردم جریحه دار شد و احساس تکلیف کردند و بصورت خود جوش به صحنه آمدند و حماسه ای بزرگ خلق کردند. حماسه ای از جنس انقلاب و روز پیروزی انقلاب، حماسه ای که رهبران فتنه درک نکردند و پیش بینی هم نمی کردند حماسه ای که برای چندمین بار شکست خفت باری را در مقابله با توطئه های پیدا و پنهان نصیب دشمنان انقلاب کرد.

سران متوهم و قانون شکن فتنه با ادامه لج بازیهای خود از خطوط قرمز نظام عبور کردند و بازی تمام عیار سیاسی و امنیتی را در زمین دشمن آغاز کردند و بازیگری رهبران فتنه خدمت بزرگی به دشمنان بود و فتنه عمیق 88 دشمنان قسم خورده و مأیوس ملت ایران را امیدوار کرد امیدواری دشمنان باعث شد مذاکرات هسته ای به تأخیر بیفتد، تحریم ها توسعه بیشتری پیدا کند، مداخله در امور ایران بیشتر شود.

راه پیمایی میلیونی مردم مومن، انقلابی، بصیر و ولایتمدار ایران در کنار رهبری حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری دست رد بر سینه استکبار و عناصر فردور داخلی زد و فتنه را دفع کرد.

دفع فتنه ریشه دار 88 چند نکته را به جهانیان اثبات کرد:

1-    ظرفیت بالای نظام جمهوری اسلامی در دفع توطئه ها و فتنه های شوم دشمن

2-    استحکام نظام جمهوری اسلامی و زیر ساختهای آن در مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی

3-    سازو کارهای قانونی نظام سیاسی ایران، دشمنان قسم خورده ملت ایران فهمیدند که جمهوری اسلامی از سازوکار قانونی قوی برخوردار است و مطالبه گری با سازو کار قانونی قابل تحقق است نه کف خیابان کشور ایران فتنه گران بدانند کارهای غیر قانونی هنجار شکن و کف خیابانی در ایران جائی ندارد، شناسنامه سیاسی آنان با حماسه مردم ایران در 9 دی مهر باطل خورد و عمر سیاسی آنان پایان پذیرفت و تداوم حیات دنیوی و فردی آنها با رأفت جمهوری اسلامی ایران میسر شد.
نویسنده :
علی محمدی
نظرات بینندگان