کد خبر: ۶۵۲۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۳
فرماندار قیروکارزین:

خانواده ها مراقب باشند؛ دست دادن دختر و پسر مُد نیست!

فرماندار شهرستان قیروکارزین گفت: دشمن با به انحراف کشاندن خانواده ها با روش ترویج فرهنگ بی بند و باری از طریق پخش سریال های غیر اخلاقی در صدد دست یافتن به مقاصد خود می باشد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پرگون، اشکان کاظمی فرماندار قیروکارزین در همایش رایحه حجاب که با حضور بانوان فعال فرهنگی در قیروکارزین برگزار شد با اشاره به آثار و تبعات استفاده از ماهواره در جامعه گفت: پخش برنامه ها و سریال های چند صد قسمتی توسط شبکه های فارسی زبان ماهواره و تبلیغ بی بندوباری اخلاقی از جمله مشکلات جامعه امروز ما می باشد.

وی با تاکید بر آگاه نمودن خانواده ها از معضلات این برنامه ها خاطر نشان کرد: خانواده ها باید بدانند که شبکه های ماهواره با پخش سریال های طولانی در صدد تاثیر گذاری تدریجی بر مخاطبان خود بوده و فرهنگ بی بند و باری را ترویج می دهند.
کاظمی از جمله موارد مورد تاکید در این سریال ها را عادی جلوه دادن روابط دختر و پسر، پایین آوردن جایگاه پدر و مادر در خانواده با فرزند سالاری و ایجاد شک در بین همسران نسبت یکدیگر دانست.

کاظمی تصریح کرد: سرگرمی خانواده ها به داشتن ماهواره نیست و فرهنگ دست دادن دختر و پسر نامحرم مد محسوب نمی شود. وی یادآور شد: امروز بزرگترین مصونیت برای فرزندان ما حجاب می باشد و خانواده ها باید با دقت بیشتری کودکان خود را تربیت نمایند تا آنها را از فرهنگ تزریقی غرب در امان نگه دراند.

فرماندار شهرستان قیروکارزین با اشاره به ناکام بودن دشمن در جنگ و تحریم علیه ملت ایران با وجود تمامی کمبودها گفت: دشمن با به انحراف کشاندن خانواده ها و پاشیده شدن آن در صدد دست یافت به مقاصد خود می باشد و این وظیفه مردم مسئولین و خانواده هاست که با هوشیاری خود با این ترفند دشمن نیز مقابله نمایند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳
0
اقای فرماندار محترم با سلام لطفا مواظب افراد فتنه گر که در انتخابات سال در فتنه دخیل بودند و از فتنه 88هنوز هم حمایت می کنند وشما هم این فرد که اظهر من اشمس هست و او را به خوبی میشناسید در شهرستان شهید پرور قیرو کارزین باشید مرد