کد خبر: ۶۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
علمای نیریز پیشگام همدلی

حجت الاسلام فال اسیری: مگر وحدت دکان بقالی است که تعطیل شود/ به کوری چشم حسودان وحدت دایمی است

الان گوشه و کنار شنیده می شود که این وحدت ظاهری است و 4 روز دیگر به هم می زنند.

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز، هشتمین نماز وحدت همراه با تعیین قبله صحیح با حضور با شکوه مردم به امامت آیت الله فقیه امام جمعه نی ریز در مسجد جامع امام خمینی(ره) نی ریز اقامه شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فال اسیری وجود وحدت و همدلی بین مردم و روحانیت را در سطح شهر امری طبیعی و واضح عنوان کرد و گفت: افرادی که تا دیروز شعار سر می دادند که تمامی بدبختی های شهر از روحانیت است، در همین جا عرض می کنم که دکتر ذکایی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سریعتر بخشهای سی سی یو و آی سی یو بیمارستان را گسترش دهد تا بتوانند آن افراد را بستری کنند.

مسئول حوزه علمیه امام مهدی(ع) افزود: اگر آدم نتواند بر حرف های مکتوبش هم بایستد دور از مردانگی است.

وی با بیان اینکه در مسائل کلان شهر بنده با امام جمعه هیچ وقت هیچ گونه مشکلی نداشته ایم و تاکنون هم در چند مورد با هم اعلام حمایت کرده ایم، خاطر نشان کرد: چه شد و چه کسانی کار شکنی کرده اند.

حاج سید مهدی فال اسیری تصریح کرد: الان گوشه و کنار شنیده می شود که  این وحدت ظاهری است و  4 روز دیگر به هم می زنند. مگر دکان بقالی است؟ مگر دعوا سر خدای ناخواسته چیزی بوده که به هم زدنی باشد؟

مسئول حوزه علمیه امام مهدی(ع) افزود: به کوری چشم آن هایی که نمی توانند ببینند، بعد از برنامه مهم 22 بهمن به پیشنهاد خود آقا (امام جمعه) هفته ای یک شب در مساجد شهر نماز جماعت به صورت چرخشی برگزار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: آنها بدانند این قصه از آن قصه هایی که بعضی ها خیال می کنند نیست و شما انشاء الله همان طور که به دنبال امام راحل به صورت متحد و منسجم حرکت کردید و آن غولی که هم از طرف غرب و هم از طرف شرق پشتیبانی می شد، را شکستید و به افتضاح کشاندید و پرچم آمریکا را امام راحل به پشتوانه شما مردم به آتش کشید، در راهپیمایی 22 بهمن نیز نشان دهید که پشت سر روحانیت بوده و هستید.

حجت الاسلام فال اسیری ضمن تشکر از حضور فرماندار نی ریز در این مراسم بیان داشت: در مقیاس شهرستان با توجه به بالا بودن استعدادهای بزرگ شهر در تمامی زمینه ها در جهت گسترش شهرستان بایستی تلاش کرد، و ما با توجه به وحدت و همدلی ایجاد شده و حمایت امام جمعه تلاش خواهیم نمود این عقب ماندگی سی و چند ساله را با برنامه ریزی دقیقی ظرف مدت 2 الی 3 سال آینده جبران نماییم.

مسئول حوزه علمیه امام مهدی(ع) در سخنان خود گریزی هم به مسائل روز کشور و در پیش بودن مراسم سالگرد 22 بهمن زد و گفت: بعضی مواقع حرکت هایی هستند که اثرات آن بعدا ظاهر می شود. در حالی که دشمنان اسلام با تمام وسایل و تجهیزات خود در حال رصد کردن هستند تا ببینند مردم ایران چه مقدار پشتیبان انقلاب خود هستند و آیا با بالا رفتن قیمت نفت و قیمت های مسکن و کمبود شغل و .... از انقلاب دست می کشند و اگر به این نتیجه برسند که این فشار ها اثر گذار است به کار خود ادامه می دهند تا مردم را از نظام و اسلام دل سرد نمایند.

وی خاطر نشان کرد: حضور گسترد مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن قدرت بالندگی ما در برابر نظام است و از همگان خواست به صورت گسترده در مراسم یوم الله 22 بهمن که از مسجد ولی عصر (عج) شروع می شود شرکت نمایند.

در ادامه آیت الله فقیه امام جمعه نی ریز گفت: بدون شک شرکت گسترده و چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن در این برهه از زمان از اهمیت فراوانی برخوردار است.

مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) با بیان اینکه ملت ایران در سال 57 از زمان ورود حضرت امام به کشور تا 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی حماسه های بزرگ و جاودانه ای را رقم زدند، افزود: دهه مبارک فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت رشید و مقاوم ایران است.

وی همچنین با اشاره به پایداری و ایستادگی جانانه و تحسین بر انگیز نظام اسلامی در مقابل همه توطئه ها و دسیسه های دشمن، تصریح کرد: به رغم همه دشمنی های روز افزون دشمنان انقلاب اسلامی، این نهضت با تمام قوت و توان با عبور از مسیرهای سخت و دشوار به اهداف و آرمان های والای خود نزدیک می شود، و کشور را به سمت پیشرفت و سعادت پیش می برد.


نظرات بینندگان