کد خبر: ۶۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
قهرمان شیرازی المپیک:

دیکتاتوری در کشتی فرنگی موج می زند/ چند ماه است حقوق نگرفتم/ تا 2020 کشتی می گیرم

می‌دانم که با این صحبت‌ها باید منتظر هجمه و فشار برخی‌ها باشم، اما باز هم حقیقت را می‌گویم.

به گزارش شیرازه امید نوروزی درباره عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در جام جهانی گفت: انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتم چون نباید مقابل آذربایجان شکست می‌خوردیم، اما متاسفانه بی‌نظمی، بی‌قانونی و دیکتاتوری در کشتی ما موج می‌زند.

وی ادامه داد: برخی‌ها دنبال نابود کردن کشتی فرنگی هستند که خودشان هم می‌دانند و تا به اینجا به هدف‌شان رسیده‌اند. به آنها که شمشیر را برای کشتی فرنگی از رو بسته‌اند هشدار می‌دهم که اگر بخواهند به این کارها ادامه دهند به راحتی از آنها نخواهیم گذشت. اگر وضع به همین منوال باشد شکایت آنها را به مراجع بالاتر خواهیم کرد.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک و جهان با بیان اینکه برخی می‌خواهند عدم حضور 4 فرنگی‌کار را دلیل ناکامی در جام جهانی عنوان کنند گفت: مردم خودشان به خوبی می‌توانند تشخیص دهند که چه کسی مقصر است. دوستان مصاحبه کردند که تمام چهره‌ها باید در جام جهانی کشتی بگیرند و در انتخابی تیم ملی هم شرکت کنند. وقتی قانونی تصویب می‌شود باید به آن پایبند بود، اما اینطور نیست.

نوروزی تصریح کرد: چندین ماه است یک ریال هم حقوق نگرفتیم، اما توقع دارند هرجا که می‌گویند کشتی بگیریم. قهرمان جهان شدیم، اما یک شاخه گل هم به ما ندادند پس نباید توقع داشته باشند. حرف‌های خودشان هم متناقض است؛ افرادی در جام جهانی کشتی گرفتند که سن‌شان از من هم بیشتر است، اما می‌گویند جوانگرایی کردیم. حسن بابک در جام جهانی قبل با وعده و وعید ما را مجاب به کشتی گرفتن کرد، اما چه کاری برای ما انجام داد؟

وی با بیان اینکه بعد از مسابقات جهانی از ناحیه کشاله ران مصدوم شده و تمام هزینه‌ها را خودش پرداخت کرده است گفت: تا به حال حدود 30 میلیون تومان برای درمان پای مصدومم هزینه کرده‌ام، اما یک نفر هم از فدراسیون سراغی از من نگرفت و تنها فکر می‌کنند هر کاری می‌گویند باید انجام دهیم. باید در این زمینه جلسه‌ای را با خادم برگزار کنیم و مشکلات را عنوان کنیم تا چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک درباره شرایطش گفت: تمریناتم را شروع کردم و شرایط خوبی دارم. به امید خدا تا المپیک 2020 کشتی خواهم گرفت. هر کسی هم که نقشه شومی برای کشتی فرنگی دارد کور خوانده است چرا که قهرمانان کشتی فرنگی همواره در میادین بزرگ ثابت کرده‌اند چه کاره‌اند؛ تا المپیک هم مرد میدان مشخص خواهد شد. می‌دانم که با این صحبت‌ها باید منتظر هجمه و فشار برخی‌ها باشم، اما باز هم حقیقت را می‌گویم.

نظرات بینندگان