کد خبر: ۶۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

مدال های طلا و نقره مسابقات تیراندازی فارس بر سینه جوانان قیروکارزینی + عکس

مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی «جام پیامبر اعظم (ص)» قهرمانی استان به میزبانی شهرستان قیروکارزین برگزار گردید.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی «جام پیامبر اعظم (ص)» قهرمانی استان به میزبانی شهرستان قیروکارزین برگزار گردید.

باقر حسنی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قیروکارزین در گفتگو با پرگون در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: ایندوره از مسابقات با حضور 50 تیرانداز در قالب 14 تیم در سایت تیراندازی شهدای جاوید امام شهر بصورت تیمی و انفرادی در دو رده جوانان و بزرگسالان برگزار گردید.

حسنی افزود: پس از یک دوره رقابت بسیار فشرده، سخت و سنگین، جوانان مستعد و آینده دار قیروکارزینی به نام آقایان مصطفی روستا و علی شکوهی با درخشش چشمگیر به ترتیب به مقام قهرمانی و نائب قهرمانی رسیدند و مدال طلا و نقره این دوره از مسابقات را بدست آوردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قیروکارزین گفت: در رده انفرادی بزرگسالان با تجربه با پشت سرگذاشتن رقبای خود نشان دادند که سطح مسابقات بسیار بالا و از کیفیت خوبی برخوردار است؛ آقایان عبدالرحمن خواست خدایی، مجتبی سجادی و محمد رضا صادقیان نفراتی بودند که مقام های اول تا سوم را بدست آوردند و بدین ترتیب دو تیم بسیار خوب، با تجربه و میدان دیده شیراز الف و ب به مقام قهرمانی و نائب قهرمانی تیمی رسیدند و تیم قیروکارزین در جایگاه سوم ایستاد.



نظر شما

نظرات بینندگان