کد خبر: ۶۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
رئیس اداره اوقاف قیروکارزین خبر داد:

اجرای طرح آرامش بهاری در 10 امامزاده قیروکارزین

طرح آرامش بهاری از بیست و هشتم اسفندماه امسال تا پانزدهم فروردین ماه سال ۹۴ در 10 امامزاده شاخص این شهرستان برگزار می شود.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، حجت السلام مقصودی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قیروکارزین در گفتگو با پرگون اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قیروکارزین به مناسبت ایام نوروز برنامه هایی را در سطح بقاع مبرکه و مساجد برگزار خواهد کرد.
 مقصودی افزود: یکی از برنامه های پیش بینی شده در این زمینه برگزاری طرح آرامش بهاری است که از بیست و هشتم اسفندماه امسال آغاز می شود.

وی اضافه کرد: این طرح در 10 امامزاده شاخص قیروکارزین و با حضور روحانیان اعزامی و بومی شهرستان تا پانزدهم فروردین ماه سال جدید ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام مقصودی گفت: در این طرح مردم و زائران با حضور در جوار امامزاده ها و بقاع متبرکه شاخص از خدمات و برنامه های رفاهی و معنوی این اماکن مقدس بهره مند می شوند.

وی ابراز داشت: در قالب اجرای طرح آرامش بهاری، خیمه های معرفت نیز در 2 امامزاده شهرستان برپا می شود که در این خیمه های معرفت با حضور روحانیان خدماتی از قبیل پاسخ گویی به سوالات و شبهات شرعی مسافران و زائران، مشاوره خانواده، غرفه کودک و نوجوان، غرفه امر به معروف و نهی از منکر، خیمه وقف در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و هدایت واقفان به سوی نیازهای روز جامعه و ...پیش بینی شده است.

حجت الاسلام مقصودی همچنین با اشاره به این که افزون بر برنامه آرامش بهاری، همزمان با ایام نوروز و در روزهای فاطمیه دوم طرح سوگواره یاس نبوی نیز در امامزاده های قیروکارزین برگزار می شود، افزود: این طرح نیز در تعدادی از امام زاده های شهرستان اجرا خواهد شد.

وی در پایان گفت: برنامه ایام فاطمیه نیز در تمامی مساجد و بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان