کد خبر: ۶۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۳
به همت موسسه قرآنی بیت الاحزان:

هدیه نوروزی موسسه قرآنی بیت الاحزان به 50 دانش آموز بی بضاعت خرامه ای

در آستانه فرا رسیدن سال نو، پنجاه دست لباس نوروزی اهدایی خیرین موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شهرستان خرامه بین دانش اموزان بی بضاعت توزیع شد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، مدیر موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) شهرستان خرامه در این آیین با اشاره به اینکه کمک رسانی به افراد نیازمند در جامعه کمرنگ تر شده افزود: باید این فرهنگ زیبا توسعه یابد و به عنوان فرهنگی غنی در جامعه نهادینه شود.

هدایت معتضدیان  با اشاره به بركات مشاركت در امور خیریه بیان کرد: اجر و پاداش خیرین و نیكوكاران با خداوند متعال ست و خداوند وعده ی بهشت را به نیکوکاران داده است.

وی با اشاره به اینکه احسان و نیکوکاری از ارکان دین مبین اسلام است خاطرنشان ساخت: نیکوکاری و کمک به هم نوع از خصایص بسیار زیبای مسلمانان و به ویژه ایرانیان است که هر ساله در آستانه فرا رسیدن عید باستانی نوروز با هیجان بیشتری برگزار می شود.

معتضدیان درادامه گفت: هدیه ها به تعداد پنجاه دست لباس شامل كفش، سویشرت، پیراهن، مانتو، شلوار، جوراب پسرانه و دخترانه، روسری و جعبه شیرینی  بوده  كه با هزینه‌ای معادل ده میلیون ریال تهیه و توزیع شده است، البته این مبلغ هزینه از خیرین جمع آوری شده است که راضی نشدند نامی از آنها گفته شود.

مدیر موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) شهرستان خرامه در پايان افزود: با راه اندازی موسسه قرآنی بیت الاحزان در معزآباد جابری وشهر خرامه در راستای شناسايي نيازمندان و جذب كمكهاي مردمي جهت توزيع بين ايتام و محرومين زير ساختهاي خوبي انجام گرفته و اكثر مردم به صورت خود جوش نذورات خود را جهت توزيع بين نيازمندان به اين مراکز اهداء مي نمايند كه اين نشان دهنده اعتماد مردم نيكوكار به اين نهاد مردمی  مي باشد و اميد واريم اين روند در بين مردم عزيز روز به روز افزايش پيدا كند. 


http://sedaykherameh.ir/files/images/93/esfand%2093/29%20beitol/28%20esfand%20beitolahzan%202.jpg
نظرات بینندگان