کد خبر: ۶۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۴

گردشگران فرانسوی وارد شهر حضرت زهرا(س) شدند + عکس

«پل» و «ادگا» به همراه خانواده خود پس از 30 روز جهانگردی و عبور از کشورهای مختلف، وارد ایران شدند؛ مسیر ایرانگردی این چهار نفر از تبریز آغاز شده و به سمت کرمان در جریان بود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، حضور دو خودروی تویوتا با پلاک های خارجی در خیابان های خرامه، توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود، به نحوی که خیلی ها سعی در یافتن پاسخ های ذهنی خود داشتند تا بدانند این افراد از کجا آمده اند.

از آنجا که این افراد بیشتر به زبان فرانسوی مسلط بودند تا انگلیسی، به صورت کلمه به کلمه با هم صحبت کردیم و این مصاحبه بصورت خلاصه انجام شد:

«پل» و «ادگا» به همراه خانواده خود از 30 روز پیش سفر خود را از فرانسه آغاز کرده و در این مسیر از کشورهای ایتالیا، یونان، ترکیه و ایران دیدن کردند؛ ایران گردی این دو زوج فرانسوی از تبریز آغاز شده و به قزوین، کاشان، اصفهان، یزد و شیراز ادامه یافته است.

نکته جالب این مصاحبه جایی بود که وقتی از او پرسیدیم "مردم ایران چگونه اند" خیلی جدی گفت: بد (bad)، اما بعد از آن با خنده گفت که شوخی کردم (joke) مردم ایران خیلی خوب (good people) هستند و دوستانه (friendly) با ما رفتار کردند، دیشب در شیراز یک معلم زبان انگلیسی (English teacher) ما را به خانه خود دعوت کرد (invite to home).

پس از این گفتگو، این چهار نفر به سمت استان کرمان حرکت کردند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Farvardin/30_farvardin_%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA_%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%87_.jpg

نظرات بینندگان