کد خبر: ۷۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۸ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
مدیر کمیته امداد آباده خبر داد

کمک «5 میلیارد ریالی» آباده‌ای ها به «290 یتیم» در این شهرستان

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی آباده از کمک 5 میلیارد و 345 میلیون و 879 هزار ریالی حامیان طرح اکرام به 290 یتیم زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

شیرازه: به گزارش فارس، امیر باوندپوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آباده اظهار کرد: جذب حامی در راستای رفع نیاز ایتام زیرپوشش و محروم از عملکردهای همیشگی کمیته امداد امام‌خمینی در ایام مختلف سال به‌ویژه در مناسبت‌های ملی و مذهبی است.

وی همراهی و مساعدت مالی و معنوی حامیان ایتام در تهیه و تکمیل جهیزیه نوعروسان، تأمین هزینه ازدواج، کمک‌های تحصیلی، درمانی، مشاوره‌ای و ... به ایتام را از نظر انسانی و شرعی بسیار ارزنده دانست و حضور مردم نوعدوست و خیر آباده را در حمایت از ایتام خواستار شد.

باوندپوری با اشاره به اجرای 50 طرح حمایتی متعدد کمیته امداد در حمایت از نیازمندان و ایتام، گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد آباده و انتخاب یک یا چند طرح در حمایت از این افراد و فقرزدایی مالی و معنوی سهم داشته باشند و با تعهد پرداخت ماهانه به‌صورت کمک معیشتی، کفالت ایتام را قبول کنند.

مدیر کمیته امداد آباده به کمک 5 میلیارد و 345 میلیون و 879 هزار ریالی حامیان آباده‌ای به 290 یتیم زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان در سال گذشته اشاره و بیان کرد: 829 میلیون و 486 هزار ریال از این کمک‌ها به‌صورت غیرنقدی جمع‌آوری شد.

باوندپوری در ادامه با بیان اینکه ایثار به معنای گذشتن از علایق است، از جمع‌آوری صدقه در کاروان حج تمتع سال گذشته آباده به مبلغ 10 میلیون و 400 هزار ریال خبر داد.

وی همچنین با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم با صنف عکاسان آباده در زمینه ارائه تخفیف و مساعدت به مددجویان نیازمند به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش از انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش‌وپرورش این شهرستان در راستای استفاده بهینه فرزندان مددجو و دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد از اوقات فراغت تابستانی خبر داد.

نظرات بینندگان