کد خبر: ۷۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۱۰ تير ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 10 تیر 94

فارس دروازه اینترنت کشور شد/ مافیای مواد مخدر در آرایشگاه‌های زنانه

موضوع استعفای احمدی در تمام روزنامه های امروز به جز نیم‌نگاه بازتاب داشته است و همه در صفحه نخست خود به آن پرداخته‌اند.

مافیای مواد مخدر در آرایشگاه‌های زنانه: شیشه بکشید تا لاغر شوید!به گزارش شیرازه؛

مافیای مواد مخدر در آرایشگاه‌های زنانه: شیشه بکشید تا لاغر شوید! ابلاغ سیاست های کلی برنامه ششم توسط رهبر انقلاب را تیتر یک خود کرده است: «دیپلماسی اقتصادی اولویت برنامه ششم».

عکس امروز اما به موضوع استعفای استاندار فارس مربوط است که با «پایان ماموریت ناتمام» تیتر شده است. به گفته خود احمدی، وی برای آمادگی جهت شرکت در انتخابات مجلس استعفا داده است.

یادداشت امروز به بررسی کوره های آجرپزی شهرستان میانشهر فسا پرداخته و تعطیلی این کارگاه های کوچک را نقد کرده است. این یادداشت با تیتر «تحول صنعتی» به چاپ رسیده است.

عالیشوندی در همایش پیشگیری از اعتیاد از «فعالیت مافیای مواد مخدر در آرایشگاه های زنانه» خبر داده است. وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از این موضوع گفته این اقدام با تبلیغ مصرف شیشه برای لاغری در این آرایشگاه ها صورت می گیرد.

مافیای مواد مخدر در آرایشگاه‌های زنانه: شیشه بکشید تا لاغر شوید! اولین خبری که در صفحه نخست این روزنامه به چشم می خورد خبر «استاندار فارس استعفا داد» است که در کنار عکسی از وی تیتر شده است.

«45 درصد از قربانیان تصادفات در فارس 20 تا 40 ساله هستند» را عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت فارس در گفت‌وگو با این روزنامه گفته که در صفحه نخست تیتر شده است. دکتر حیدری با بیان این مطلب گفته: «78/9 درصد این افراد مرد و 21/1 درصد زن هستند».

«فارس دروازه اینترنت کشور شد» هم در صفحه نخست تیتر شده است. این اتفاق که در راستای افتتاح پروژه تلاش صورت گرفته با عث شده 50 درصد اینترنت 7 استان کشور و 20 درصد از اینترنت 13 استان دیگر توسط فارس تامین شود. افتتاح این پروژه توسط وزیر ارتباطات و از طریق ویدئوکنفرانس صورت گرفته است.

یک کلام، رئیس کانون ناشنوایان فارس با اعلام «سهم 2000 ناشنوای استان فارس تنها یک فضای 24 متری!» گفته تنها دو اتاق 12 متری در پارک آزادی در اختیار ناشنوایان فارس است و در صدد تامین مکانی مناسب تر بزرگ تر هستیم.

«فاضلاب شیراز از کجاها که سر درمی‌آورد!» هم در گوشه ای از صفحه نخست کار شده و مربوط به گزارش این روزنامه از تصفیه پساب فاضلاب شیراز است. این روزنامه به بررسی وضعیت تصفیه خانه فاضلاب شیراز که در گیرودار تامین هزینه بر زمین مانده پرداخته و از کمبود شدید منابع آبی فارس گفته است.

مافیای مواد مخدر در آرایشگاه‌های زنانه: شیشه بکشید تا لاغر شوید! امروز با اخبار کشوری صفحه اول خود را پر کرده است. از تیتر یک امروز این روزنامه گرفته که مربوط به ابلاغ سیاست های برنامه ششم توسط رهبر انقلاب است تا تصویر صفحه نخست که به مذاکرات و صحبت های ظریف اختصاص یافته است: «مذاکرات به مرحله بسیار حساسی رسیده است».

خبر استعفای استاندار اما در این صفحه و با تیتر «استاندار فارس استعفا کرد» به چاپ رسیده است.

«عمر شیشه‌ای، عاقبت مصرف شیشه و مخدرهای صنعتی و سنتی» عنوان گزارش این روزنامه است که به موضوع افزایش اعتیاد خصوصا در میان بانوان پرداخته است و به بررسی علل و عوامل و مشکلات این بخش پرداخته است. در مطلع این گزارش آمده است: «مبارزه و پیشگیری از بحران اعتیاد با شعار عملیاتی نمی شود، مخصوصا زمانی که مصرف مواد مخدر در حال همه گیر شدن است؛ اما مبارزه با آن هنوز فراگیر و اجتماعی نشده است!».

مصاحبه این روزنامه با پروفسور بورتولانی، قائم مقام دانشگاه تورین ایتالیا هم در صفحات داخلی و با تیتر «تحریم ها علیه ایران نمی تواند اصل رابطه با سایر کشورها را تحت تاثیر قرار دهد» به نقل از وی به چاپ رسیده است.

مافیای مواد مخدر در آرایشگاه‌های زنانه: شیشه بکشید تا لاغر شوید! تیتر یک خود را از مذاکرات و به نقل از یکی از آمریکایی های حاضر در مذاکرات زده است: «دستیابی به توافق در همین دور از مذاکرات قطعا میسر است».

صفحه دوم این روزنامه اما تمام و کمال به موضوع تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد مسکن اختصاص یافته است. ضمن اینکه در صفحه نخست هم دو تیتر و دو عکس به این خبر اختصاص یافته است.

«اعضای شورا، گرایشات سیاسی خود را وارد کار نمی کنند» هم از جمله تیتر های داخلی این روزنامه است که به گفته های حقدل در مورد شورای شهر اختصاص یافته است.

مافیای مواد مخدر در آرایشگاه‌های زنانه: شیشه بکشید تا لاغر شوید! هم تیتر یک خود را به «ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه ششم از سوی مقام معظم رهبری» اختصاص داده است.

تصویر امروز این روزنامه هم به «نکوداشت استاد دکتر منصور رستگار فسایی در شیراز» مربوط است که قرار است 15 همین ماه در شیراز برگزار شود. از جمله اقدامات رستگار فسایی می توان به چاپ 40 عنوان کتاب و بیش از 120 مقاله اشاره کرد.

صدر اخبار داخلی این روزنامه هم به موضوع استعفای استاندار اختصاص یافته و با «استاندار استعفا کرد» تیتر شده است.

از دیگر اخبار داخلی این روزنامه می توان به «آنچه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل بنیاد مسکن فارس گذشت» اشاره کرد که به شرح این مراسم و گفته ها و شنیده ها پرداخته است.

نظرات بینندگان