کد خبر: ۷۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴

40 پروژه عمرانی شهرستان رستم در هفته دولت به بهره برداری رسید

فرماندار رستم گفت: دولت در یک سال گذشته در شهرستان رستم خدمات ویژه ای ارائه کرده و بیش از 40 پروژه عمرانی با صرف هزینه 170 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، فایز چراغ سحر فرماندار رستم در گفتگو با نورآنلاین بیان داشت: دولت در یک سال گذشته در شهرستان رستم خدمات ویژه ای ارائه کرده و بیش از 40 پروژه عمرانی با صرف هزینه 170 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است. از این بین 19 پروژه در هفته دولت با حضور مسئولین افتتاح و 4 پروژه نیز کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به بهرمندی 7189 خانوار از این خدمات دولت افزود: بیشتر پروژه ها در حوزه های آبرسانی، برق رسانی، گاز رسانی، بهداشت و سلامت، راه و حمل و نقل، اشتغال زایی، ورزشی، آموزشی و فرهنگی بوده است.

چراغ سحر گفت: علی رغم فشارها، تحریم ها و کمبودها در یک سال گذشته شاهد افزایش 180 درصدی اعتبارات شهرستان رستم بودیم که نشان از درک دولت مردان از محرومیت منطقه است. به همین دلیل در 189 روستا عملیات های عمرانی صورت گرفت و در واقع تمام نقاط این شهرستان به کارگاه عمرانی تبدیل شد.

وی در ادامه در رابطه با عملکرد دولت در رستم اظهار داشت: مطالعات گاز رسانی به 3 منطقه پشت کوه رستم، زیردو و پشت بابامیدان (دشتک دلی مرزیان)  به پایان رسیده است.  برق رسانی به روستا ها نیز 100 درصد صورت گرفته و بسیاری از مناطق عشایری نیز از برق خورشیدی بهره مند شده اند.

پایان گزارش /224224

نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان