کد خبر: ۷۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۴

افتتاح 4 طرح عمرانی در بخش مزایجان بوانات

فرماندار بوانات گفت: 4 طرح عمرانی در بخش مزایجان با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از حرف رسا، بمناسبت هفته دولت و با حضور فرماندار شهرستان ، امام جمعه و بخشدار بخش مزایجان و مسئولین ادارات شهرستان 4 طرح عمرانی در بخش مزایجان شهرستان بوانات با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمد اسدالهی فرماندار بوانات در مراسم افتتاح این طرح ها ضمن تبریک هفته دولت ، این هفته را بهترین وقت برای بیان خدمات دولت به مردم دانست و اظهار داشت : خدا را شاکریم که به یمن حضور و وجود جمهوری اسلامی هر ساله شاهد رشد و شکوفایی ایران اسلامی هستیم.

فرماندار بوانات افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش کشاورزی ، بهداشت و آبرسانی به روستای قاضی آباد هزینه و اجرا شده است که ان شاء الله مبارک مردم خوب بخش مزایجان باشد.

حرف رسا طرح های بخش مزایجان

این طرح ها شامل، کانال آب کشاورزی روستای قاضی آباد به طول 700 متر و 130 هکتار سطح زیر کشت و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی که 330 خانوار بهره بردار از این طرح استفاده می کنند.

آبرسانی به روستای قاضی آباد با احداث مخزن بتنی 100 متر مکعبی و 300 متر لوله گذاری و خط انتقال و پمپاژ با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال از محل اعتبارات 2 درصد نفت و گاز هزینه و به بهره برداری رسید که 200 خانوار روستای قاضی آباد از مزایای این طرح استفاده می کنند.

کانال آب روستای جعفریه به طول 1200 متر و 300 هکتار سطح زیر کشت و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 400 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی که 200 خانوار بهره بردار از این طرح استفاده می کنند.

ساخت و تکمیل یک واحد ساختمان خانه پزشک در مرکز درمانی بخش مزایجان با 100 متر زیربنا و هزینه ای بالغ بر 1 میلیارد و 100 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی دانشگاه علوم پزشکی ساخته شده جهت اقامت پزشک دایمی در این درمانگاه.

حرف رسا مزایجان بوانات .

انتهای پیام/224224

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان