کد خبر: ۷۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴

قرارگاه جهادی تربیت‌وآموزش در نیروی انتظامی کشور تشکیل می شود

جانشین معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی گفت: قرارگاه جهادی تربیت و آموزش در سطح کشور تشکیل‌شده و هدف از آن به‌روزرسانی آموزش‌ها و توجه بیشتر در استان‌ها است
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پسین جهرم، سرتیپ دوم محسن قجری در مراسم جشن سردوشي و پايان دوره آموزشی سربازان مرکز آموزشی انتظامی شهيد دستغيب جهرم با تسلیت شهادت سردار همدانی گفت: این سردار سرافراز در راه‌اندازی سپاه استان‌های غرب کشور نقش بسزایی داشت و در عرصه‌های نظامی و دفاع از حریم انقلاب و اسلام همیشه در صحنه حاضر بود.

وی افزود: از رشادت‌ها، بزرگواری و منش سردار همدانی همچنین روحیه شهادت‌طلبی این مرد کم گفته‌ایم چراکه در هر جبهه‌ای احساس تکلیف می‌کرد، پیش‌قدم بود.

قجری ابراز امیدواری کرد: همگی ادامه‌دهنده راه شهیدانی مانند سردار همدانی باشیم تا در دنیا و آخرت سربلند بمانیم.

جانشین معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی اظهار کرد: اقتدار نیروی انتظامی با آموزشی همگانی، بالا بردن روحیه معنوی و شهادت‌طلبی همچنین با رفتار خوب با مردم آشکار می‌شود و در این بین همدلی و هم‌زبانی نیروی انتظامی و مردم جریان دارد که باعث اجرای مأموریت اصلی ناجا یعنی جلب رضایت مردم می‌شود.

قجری اضافه کرد: از دیدگاه اسلام سلامتی و امنیت دو نعمت مجهول است که به برکت انقلاب اسلامی با تمام تهدیدها و ترفندهای دشمنان آرامش و امنیت در ایران اسلامی برقرار است و شما کشورهایی را می‌بینید که امروز به خاطر نبود امنیت با چه مشکلاتی روبه‌رو شده‌اند.

جانشین معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی تأکید کرد: منویات رهبر معظم انقلاب قطب‌نما و نورافکنی است که هدف را نشان می‌دهد و نیروهای مسلح ما تمام و کمال در راه دفاع از آرمان‌ها و کیان ایران اسلامی آماده هستند و اجازه دست‌اندازی به احدی را نمی‌دهند.

وی در مورد آموزش نیروها اظهار کرد: امسال به دستور فرمانده نیروی انتظامی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش در سطح کشور تشکیل‌شده و هدف از آن به‌روزرسانی آموزش‌ها و توجه بیشتر در استان‌ها است و با تشکیل این قرارگاه توجه فرماندهان و مسئولان به آموزش بیشتر شده و با راهکارهای ارائه‌شده می‌تواند نقش بسیار مهمی در اجرای مأموریت‌ها داشته باشد.

به گزارش پسین جهرم، ادای احترام به مقام شامخ شهيدان، اعطای سردوشی و قرائت سوگند نامه توسط نماينده دانش آموختگان، اجرای حرکات رزمی و دفاع شخصی، اجرای سرود حماسی و رژه دانش آموختگان، اهداء لوح سپاس و هديه به تعدادی از نيروها و کارکنان برتر انتظامی و تقدير از پدران و خانواده های جمعی از سربازان وظيفه عمومی، از برنامه های این مراسم بود.

 


 


 

 

برچسب ها: جهرم ، ناجا ، قجری
نظرات بینندگان