کد خبر: ۷۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴

جاده سلامت سروستان سبز می شود

بدنبال انتشار خبر «روزگار ناخوش جاده سلامت» در سایت خبری سروستان ما، شورای اسلامی شهر سروستان ضمن تشکیل جلسه فوق العاده به بررسی چگونگی رفع معضلات این مسیر تفریحی-ورزشی پرداخت.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، بدنبال انتشار خبر «روزگار ناخوش جاده سلامت» در سایت خبری سروستان ما، شورای اسلامی شهر سروستان ضمن تشکیل جلسه فوق العاده به بررسی چگونگی رفع معضلات این مسیر تفریحی-ورزشی پرداخت.

انوشیروان سلیمی، رئیس شورای اسلامی شهر سروستان در پایان این جلسه فوق العاده در گفتگو با سروستان ما ضمن تقدیر از اطلاع رسانی انجام گرفته و تذکر دلسوزان شهر در خصوص حفظ فضای سبز گفت: بدنبال ارائه این گزارش، جلسه فوق العاده شورا در محل جاده سلامت با حضور تمامی اعضای شورا،شهردار و پیمانکار فضای سبز و کارشناسان مربوطه برگزار و راهکارهای رسیدگی فوری به درختان این جاده مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه این مطلب افزود: رسیدگی فوری به درختان جاده سلامت شامل:گذاشتن قیّم برای درختان،اصلاح مسیر آب و جایگزینی درختان جدید در فصل درختکاری را از جمله مصوبات این جلسه بود که مقرر شد پیمانکار فضای سبز با هماهنگی و همکاری شهرداری سروستان ظرف یک ماه آینده مصوبات فوق الذکر را اجرایی نماید.

رئیس شورای اسلامی شهر سروستان همچنین تاکید کرد: در طول 2 سالی که از عمر شورای اسلامی شهر سروستان در دور چهارم می گذرد یکی از مباحثی که همواره مورد تاکید و پیگیری همه اعضای بوده است مساله حفظ و گسترش فضای سبز بوده است.

انوشیروان سلیمی در ادامه این گفتگو با اشاره به فعالیت های این شورا در خصوص احیا و گسترش فضای سبز شهری گفت: غرس درختان سرو، نارنج در بلوار امام هادی(ع) و بلوار ورودی و همچنین بلوارهای گلزار شهداء ،ترمیم و احیای درختان باغچه های سطح شهر و تعویض خاک بخشی از آن،احیا بخشی از درختان جاده سلامت، بازدید از وضعیت بلوار رسالت،رضوی سروستانی، امام علی(ع)، ولایت، نماز و بهار و حل مشکلات موجود از جمله فعالیت های شهرداری و شورا در این زمینه بوده که بحمدالله منجر به ارتقای وضعیت کمی و کیفی فضای سبز شهر سروستان شده است.

وی در پایان این گفتگو ضمن درخواست از شهروندان گرامی جهت نگهداری و حفاظت از فضای سبز، با اشاره به محدودیت میزان آب جهت آبیاری درختان به دلیل خشکسالی های چند سال اخیر گفت: با وجود این کمبودها، تمام تلاش خود را جهت آبیاری منظم درختان، حفظ و نگهداری و حتی افزایش فضای سبز شهر سروستان بکار خواهیم بست.

نظرات بینندگان