کد خبر: ۷۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴

فتنه 88 مصداق بارز نفوذ سیاسی دشمن و از جمله منکرات خطرناک و بزرگ بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان گفت: به آتش کشیده شدن پرچم امام حسین(ع) در عاشورای 88 توسط فتنه گران در سایه شعار دین و آزادی، نمونه بارزی از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن بود.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، سرگردپاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه این هفته، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به اندازه ای اهمیت دارد که حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، همه هستی خویش را در این مسیر گذاشت تا دین مبین اسلام پا برجا بماند.

بر اساس گزارش سروستان ما، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در ادامه این مطلب افزود: بزرگ ترین معروف در زمان امام حسین(ع)، بازگشت ارزش های اصیل اسلامی و اصلاح امت پیامبر اعظم (ص) و بزرگترین منکر، حکومت فاسد یزید و انحراف در دین اسلام بود.

غلامعلی احمدی در ادامه سخنان خویش با اشاره به دشمنی ها و جنایات آمریکا علیه ملت بزرگ ایران اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تصریح کرد: آمریکای جنایتکار، صهیونیست ها و ایادی آنها در سراسر این کره خاکی، امروز به عنوان بزرگترین منکر در جهان، همه امکانات و توان خویش را برای مقابله و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان تنها منادی حق و آزادگی به کار بسته اند که به فضل الهی و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و همچنین حضور آگاهانه مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی همواره شکست خورده و راه به جایی نبرده اند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سروستان با بیان فرازهایی از سخنان اخیر رهبر معظم درخصوص تلاش دشمن در جهت نفوذ به ایران اسلامی تاکید کرد: امروز تلاش همه جانبه ملت سرافراز ایران اسلامی و دولتمردان باید بر مبنای جلوگیری از نفوذ فرهنگی،سیاسی و فکری نظام سلطه و در راس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیسم خون آشام در کشور باشد  و تلاش در این عرصه به عنوان یکی از شاخصه های مهم امر به معروف در سطح جامعه است.

وی در ادامه سخنان خویش با اشاره به فتنه 88 آن را یکی از راه های نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن به ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: به آتش کشیده شدن پرچم امام حسین(ع) در عاشورای 88 توسط فتنه گران در سایه شعار دین و آزادی، نمونه بارزی از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن بود که به لطف خدا و با حضور رهبری بصیر،شجاع و مدبر در راس امور کشور، چشم فتنه و فتنه گران کور شد اما در عین حال باید بیدار بود زیرا کار دشمن، دشمنی است و او هرگز ما را رها نخواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان با اشاره به مساله برجام و تاکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص مراقبت از نفوذ فرهنگی دشمن در سایه مذاکرات هسته ای تاکید کرد: همانگونه که امام خامنه ای فرموده اند؛ هجمه و نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن بسی سخت تر از مسائلی همچون تحریم های اقتصادی و مسائل امنیتی است و باید هوشیار بود و دانست که برجام بها نه ای بیش در جهت نفوذ به دین اسلام نیست و نباید فریب لبخند موذیانه دشمن را خورد.

وی در جمع بندی سخنان خویش تصریح کرد: نهادینه شدن گفتمان انقلاب اسلامی یکی از آرمان های بزرگ معمار کبیر انقلاب اسلامی ،حضرت امام خمینی(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری است که ان شاءالله با عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و مردم  بصیر ایران اسلامی محقق خواهد شد.

غلامعلی احمدی در بخش دیگری از سخنان خویش ضمن ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سروستان خواستار عزم جدی عموم افراد جامعه در راستای احیای فریضه الهی در سطح جامعه شد.

اعلام آمادگی ناحیه مقاومت بسیج سروستان در جهت جمع آوری نذورات نقدی و جنسی عزاداران حسینی(ع) در راستای برپایی مراسم بزرگ پیاده روی اربعین پایان بخش سخنان دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سروستان در نماز جمعه این هفته سروستان بود.

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان