کد خبر: ۷۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴
همزمان با تاسوعای حسینی صورت می گیرد؛

تجمع بزرگ عزاداران حسینی(ع) در میدان صاحب الزمان(عج) سروستان

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی سروستان از تجمع بزرگ هیئت های عزاداری این شهرستان همزمان با تاسوعای حسینی(ع) در میدان صاحب الزمان(عج) سروستان خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، مجید زارع پور،رئیس دفتر تبلیغات اسلامی سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما، ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) گفت: همزمان با روز تاسوعای حسینی، مراسم باشکوهی با حضور کلیه هیئت های عزاداری مستقر در شهر سروستان در میدان صاحب الزمان(عج) برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه این مطلب افزود: این مراسم که برای دومین سال متوالی و با همکاری هیئت حسین بن علی (ع) محله شیخ یوسف برگزار می شود با هدف اتحاد و یکدلی بیش از پیش هیئت های عزاداری و احیای سنت "سینه زنی روز تاسوعا" صورت می گیرد.

 


رئیس دفتر تبلیغات اسلامی سروستان ضمن دعوت از عموم مردم بصیر و ولایت مدار این شهرستان جهت شرکت در این مراسم اظهار داشت: کلیه هیئت های عزاداری  سروستان در روز تاسوعا ضمن حرکت به سوی میدان صاحب الزمان(عج) از نقاط مختلف این شهر و حضور در محوطه تاریخی شیخ یوسف سروستانی، مشترکا به اجرای مراسم عزاداری خواهند پرداخت.


وی در بخش پایانی این گفتگو ضمن تاکید بر اقامه نماز جماعت ظهر عاشورا در سراسر این شهرستان گفت: با پیش بینی های صورت گرفته و به لطف خدا، نماز جماعت ظهر عاشورا، امسال نیز همچون سال های گذشته در سراسر شهرستان سروستان اقامه خواهد شد.

 

انتهای پیام/224224

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان