کد خبر: ۷۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴

صدور بیش از 1600 کارت ملی هوشمند در سروستان

رئیس اداره ثبت احوال سروستان از صدور بیش از 1600 فقره کارت ملی هوشمند در سروستان خبر داد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، اسدالله فروغ مهر،رئیس اداره ثبت احوال سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما با اعلام این خبر گفت: از ابتدای شروع طرح صدور کارت ملی هوشمند در کشور،سروستان از جمله شهرستان های پیشرو در اجرای این پروژه ملی بوده است.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به صدور بیش از 1600  فقره کارت ملی هوشمند در این شهرستان صادر شده، افزود: به دلیل کمبود امکانات سخت افزاری و همچنین دقت بسیار زیاد در جهت ثبت اطلاعات افراد، روند صدور کارت ملی هوشمند به کندی پیش می رود اما در عین حال تلاش داریم این طرح بدون وقفه ادامه داشته باشد.

 

رئیس اداره ثبت احوال سروستان با اعلام نحوه ثبت نام متقاضیان کارت جدید ملی گفت: کلیه افراد بالای پانزده سال سن، می توانند ضمن ارسال کارت ملی قدیمی و همچنین یک قطعه عکس جدید از طریق سایت www.ncr.ir نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت اقدام نموده و پس از دریافت نوبت و کد رهگیری براساس اولویت تاریخ ثبت با مراجعه به اداره ثبت احوال سروستان، کارت ملی هوشمند خود را تحویل بگیرند.

وی حداکثر زمان صدور این کارت را 2 ماه عنوان کرد و گفت: کلیه افرادی که تا پایان مردادماه گذشته همه مراحل ثبت نام را انجام داداه اند می توانند با مراجعه به این اداره نسبت به دریافت کارت ملی جدید خویش اقدام نمایند.

اسدالله فروغ مهر در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به طرح تعویض شناسنامه های قدیمی اظهار داشت: کلیه افراد بالای 15 سال سن می توانند با مراجعه حضوری به اداره ثبت احوال سروستان و ارائه یک قطعه عکس جدید و اصل شناسنامه قدیمی، نسبت به تحویل شناسنامه های جدید اقدام کنند.

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان