کد خبر: ۷۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴

گزینه های احتمالی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان

پس از تغییر ناگهانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان،این روزها گزینه های متعددی جهت تصدی پست ریاست این واحد دانشگاهی مطرح می باشند.
گزینه های احتمالی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستانبه گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، با تغییر ناگهانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان و به دنبال آن واکنش مردم و برخی مسئولین این شهرستان نسبت به این اتفاق، این روزها در محافل عمومی و خصوصی شهرستان سروستان از سه معاونت این دانشگاه به عنوان گزینه های احتمالی سرپرست جدید این واحد دانشگاهی، نام برده می شود.

 براساس شنیده ها؛دکتر حسین میلادیان،دکتر علی رضا رفعتی و دکتر علی اصغر ایرج پور که در حال حاضر به عنوان معاونت های؛ اداری-مالی، آموزشی-پژوهشی و فرهنگی و دانشجویی در این دانشگاه مشغول فعالیت هستند به عنوان نامزدهای مطرح ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان می باشند.

 

هر چند طی هفته گذشته، شایعات بسیاری درخصوص مذاکرات محرمانه برخی مسئولین سروستان با معاونت اداری-مالی این دانشگاه صورت گرفته و به دنبال آن وعده هایی از دو طرف در جهت ارتقاء وضعیت کمی و کیفی این واحد دانشگاهی داده شده، اما هنوز معلوم نیست که این شایعات تا چه اندازه صحت دارد.

 

با این حال، انتخاب گزینه اصلح بر اساس اصل تخصص همراه با تعهد و همچنین دوری از هر گونه سیاسی کاری، آن هم در آستانه انتخابات مهم پیش رو، مطالبه مردم بصیر، ولایت مدار و فرهنگ پرور شهرستان سروستان از مسئولین می باشد.

 

خاطرنشان می شود دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان طی دو سال و نیم گذشته به دلیل مشکلات ناشی از عدم وجود مدیریت قوی، دچار مسائل و معضلات فراوانی شده که حل این مشکلات نیازمند حضور مدیری متخصص و کارآمد در این واحد دانشگاهی است.

 

انتهای پیام

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان