کد خبر: ۸۰۷۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

عکس: وصال عاشقانه پدر و مادر با فرزند شهیدشان پس از 30 سال

برای اولین بار پدر و مادر شهید علی شیر بویر احمدی امروز قبر فرزندشان را زیارت کردند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نورآنلاین،، شهید علی شیر بویر احمدی 5 سال پیش به عنوان شهید گمنام در شهرستان زرقان به خاک سپرده شده بود که پس از تطابق DNA هویت آن بزرگوار شناسایی شد.

با شناسایی هویت ، خانواده این شهید صبح امروز پس از 31 سال انتظار بر سر قبر شهیدشان در شهر زرقان حضور یافتند و در بین استقبال باشکوه مردم با فرزند دلبندشان درد و دل و نجوا کردند.
موسی بهزادی رئیس بنیاد شهید ممسنی در خصوص احتمال جابجایی پیکر مطهر شهید بویر احمدی از زرقان به نورآباد به خبرنگار ما گفت: این تصمیم بر عهده خود خانواده شهداست و هر تصمیمی که گرفته شود با آنها همکاری خواهیم کرد. برای این تصمیم به زمان بیشتری نیاز داریم.

کیهان بویراحمدی عموی این شهیدبزرگوار نیز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: احتمالا خانواده شهید بویر احمدی با ماندن پیکر این شهید بزرگوار در شهر زرقان موافقت کنند و جابجایی صورت نخواهد گرفت.

دیدار پدر و مادر شهید شیرعلی بویری احمدی پس از 30 سال - ممسنیدیدار پدر و مادر شهید شیرعلی بویری احمدی پس از 30 سال - ممسنیدیدار پدر و مادر شهید شیرعلی بویری احمدی پس از 30 سال - ممسنیدیدار پدر و مادر شهید شیرعلی بویری احمدی پس از 30 سال - ممسنیدیدار پدر و مادر شهید شیرعلی بویری احمدی پس از 30 سال - ممسنی

دیدار پدر و مادر شهید شیرعلی بویر احمدی پس از 30 سال ممسنیدیدار پدر و مادر شهید شیرعلی بویر احمدی پس از 30 سال ممسنیدیدار پدر و مادر شهید شیرعلی بویر احمدی پس از 30 سال ممسنیدیدار پدر و مادر شهید شیرعلی بویر احمدی پس از 30 سال ممسنیدیدار پدر و مادر شهید شیرعلی بویر احمدی پس از 30 سال ممسنیدیدار پدر و مادر شهید شیرعلی بویر احمدی پس از 30 سال ممسنیدیدار پدر و مادر شهید شیرعلی بویر احمدی پس از 30 سال ممسنیدیدار پدر و مادر شهید شیرعلی بویر احمدی پس از 30 سال ممسنیدیدار پدر و مادر شهید شیرعلی بویر احمدی پس از 30 سال ممسنیدیدار پدر و مادر شهید شیرعلی بویر احمدی پس از 30 سال ممسنی

پایان گزارش /


سالاد

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴
0
شهدا ما شرمند ه ایم......