کد خبر: ۸۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴

ناکامی آباده ای ها در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بزرگسالان فارس

در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال بزرگسالان استان فارس و در هفته پنجم این رقابت ها تیم فوتسال هیات فوتبال آباده میزبان "میلاد فسا" بود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال بزرگسالان استان فارس و در هفته پنجم این رقابت ها تیم فوتسال هیات فوتبال آباده میزبان "میلاد فسا" بود.

فوتسالیست های آباده ای در این دیدار فرصت های زیادی را بر روی دروازه حریف خود ایجاد کردند که نتوانستند از آن ها استفاده کنند.

اولین گل این دیدار که در دقایق پایانی نیمه اول به ثمر رسید به نام تیم فسا به ثبت رسیدی و بازی با همین نتیجه در نیمه اول پایان یافت.

نیمه دوم این بازی که در حضور رحیم زارع نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید برگزار شد، اما با فشارهای بی امان آباده ای ها اینبار بابک کیومرثی توپ را به تور دروازه "میلاد فسا" چسباند و بازی را به تساوی کشاند و باعث شد نیمکت نشینان نفس راحتی بکشند.

پس از آن در دقیقه 10 و 15 نیمه دوم تیم فسایی با دو گل پیاپی کار را بر میزبان سخت کرد تا آنکه محمد نعمت الهی دو دقیقه بعد آخرین گل این بازی را به ثمر رساند و تیم آباده نهایتا با نتیجه 2 بر 3 مغلوب میهمان خود تیم"میلاد فسا" شد.

علی رحیمی مربی تیم "هیات فوتبال آباده" در گفتگو با آباده نما، اظهار داشت: موقعیت هایی که بچه های تیم ما بر روی دروازه حریف ایجاد کردند،به مراتب بیشتر از تیم حریف بود تاجایی که دیرک دروازه به داد تیم حریف رسید.

ولی متاسفانه تیم مقابل از موقعیت های کم پیش رویش نهایت استفاده را برد و فرصت ها را به گل تبدیل کرد.

لازم بذکر است فوتسالیست های آباده جمعه هفته آینده برای رویارویی با "کورش صفاشهر" آماده می شوند و میهمان خرمبیدی ها خواهند بود.

تیم فوتسال "هیات فوتبال شهرستان آباده" در 4 دیدار تا کنون یک برد، یک تساوی و دو باخت را در کارنامه خود تا کنون رقم زده است.

اما "شهرداری صغاد" دیگر نماینده شهرستان که در دیدارهای خود بی توفیق بوده ، این هفته در استراحت به سر برد.

انتهای پیام/

سالاد

نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان