کد خبر: ۸۱۳۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۱ دی ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 1 دی 94

هشدار اداره کل اطلاعات فارس به شرکت های بازاریابی شبکه ای/ حمایت یک مدیر کل استانداری فارس از دفن 1700 تن سیب زمینی

افسانه نیم نگاه سبحان عصر مردم خبر جنوب سو مدیریت در برخی تعاونی های مسکن شیراز، شهرداری سازندگان خودرو را در مقابله با آلودگی هوا سهیم کند از عناوین امروز روزنامه های فارس است.
سالاد

به گزارش شیرازه؛

سالاد«شهرداری سازندگان خودرو را در مقابله با آلودگی هوا سهیم کند»، رئیس کمیسیون عمران شورای شیراز گفته:« با توجه به نقش بارزی که خودروها در آلودگی کلان شهر ها دارند مناسب است شهرداری بخشی از هزینه مقابله با آلودگی را ازسازندگان خودرو اخذ کند» محمدیان بیان داشته:« عدم زیر بار رفتن شرکت های خودروساز که خودرو را دو سه برابر قیمت منطقه ای دست مردم می دهند و در عین حال از رانت پشتیبانی برخی وزارتخانه ها استفاده کرده و آن را به یک سوم قیمت در کشورهای همسایه می فروشند و در داخل به هیچ تعهدی پایبند نیستند باعث شده مشکلات بسیاری برای کلان شهرها و مدیریت شهری آن ها ایجاد شود که با توجه به این موارد و در راستای ممانعت افزایش آلودگی هوا، پیشنهاد می کنیم  بر خودورهای جدیدی که در شهر شیراز پلاک گذاری می شود عوارض سنگین خدمات بسته شود تا حداقل هزینه آلودگی که ایجاد می کنند باز گردد»

سالادمعاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس به سو مدیریت در برخی تعاونی های مسکن شیراز خبر داد. رحمانیان گفته:«عملکرد برخی از تعاونی ها مشکلاتی از قبیل تبانی در انجام معامله خرید اراضی بدون رعایت الزامات قانونی و پاداش های غیر متعارف به همراه داشته است»

این روزنامه محلی همچنین تصاویری از کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در صفحه اول چاپ کرده و تیتر زده:«ثبت نام روحانی و هاشمی در یک روز، رییس سابق سازمان انرژی اتمی کاندیدای شیراز شد، پاس گل معاون کم تجربه فرماندار به معاون احمدی نژاد، نام نویسی مدعی کشف اختلاس 3 هزار میلیاردی»

سالادتیتر یک خود به سخنان آیت الله سید علی اصغر دستغیب در جمع خبرنگاران در فرمانداری شیراز اختصاص داده است «شورایی بودن رهبری در قانون اساسی جایگاهی ندارد».

«بانک مسکن پرداخت تسهیلات 60 میلیون تومانی را از اول دی ماه آغاز می کند»، مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن گفته: «متقاضیان خرید مسکن می توانند برای دریافت تسهیلات 60 و 50 میلیون تومانی از (اول دی ماه) به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند..وی با بیان اینکه با خرید اوراق مسکن سقف تسهیلات این بانک در شهرهای بیش از 200 هزار نفر 50 میلیون تومان است، گفت: در این شهرها متقاضیان با استفاده از تسهیلات 10 میلیون تومانی جعاله می توانند از وام 60 میلیون تومان برای خرید مسکن استفاده کنند.مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن با اشاره به سقف تسهیلات این بانک برای خرید مسکن در شهرهای زیر 200 هزار نفر، افزود: سقف تسهیلات این بانک با ارائه اوراق مسکن در این شهرها، 40 میلیون تومان است که با تسهیلات جعاله سقف آن به50 میلیون تومان می رسد. مرادی، سود این تسهیلات را 18.5 درصد اعلام کرد و گفت: هم اکنون میزان سود تسهیلات بانک ها 21 درصد تعیین شده است، اما بانک مسکن این تسهیلات را با سود 18.5 درصدی به متقاضیان تا 12 سال پرداخت می کند.

سالاد«اعطای وام سه میلیاردی به کارخانه های الکترونیکی فارس»،  رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک با اعلام این خبر گفته:« تامین مالی حوزه الکترونیک بحث جدی در دولت کنونی بوده و راه های تامین مالی جدیدی با وجود بی پولی برای این حوزه اندیشیده شده است. گفتنی است خبر از حمایت های مالی دولت از کارخانه های الکترونیکی در حالی است که مشکلات مالی همچنان گریبان گیر بزرگترین کارخانه الکترونیکی فارس ITI است. فارس که روزی به عنوان قطب الکترونیک کشور معروف بود امروز در وضعیتی است که حرف و حدیث هایی برای انتقال بخشی از کارخانه ی صنایع الکترونیک فارس مطرح است.

سالاد«هشدار اداره کل اطلاعات فارس به فعالان شرکت های بازاریابی شبکه ای»،روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان فارس اعلام کرد: شرکت های بازاریابی شبکه ای از انتساب  فعالیت های خود به عنوان تایید عملکردشان از سوی وزارت اطلاعات خودداری کنند زیرا این امر برای سوء استفاده کنندگان پیگرد قانونی دارد.

«فرش قرمز شهرداری شیراز پیش پای سرمایه گذاران»، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری شیراز گفته:«امروز درخواست حضور و مشارکت سرمایه گذاران خارجی و داخلی برای پروژه های سرمایه گذاری شهر افزایش یافته است و مجموعه شهرداری این درخواست ها را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهد» سخنان خیراندیش در حالی است که وی چند روز پیش گفته بود:« امسال مراجعان زیادی برای سرمایه گذاری داشتیم اما منجر به قرارداد نشده و گفته اند: بررسی می کنند»

مدیر کل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری استان فارس در گفتگو با خبر جنوب با اشاره به واکنش های انجام شده نسبت به دفن 1700 تن سیب زمینی در فارس گفته:«ماجرای دفن این سیب زمینی ها مساله ای عادی بود اما عده ای تلاش کردند با فضا سازی از آن برای حمله به دولت استفاده کنند. به منظور متعادل سازی و تنظیم بازارهمه ساله مقداری از محصولات امحا می شود و حتی در دولت نهم و دهم، ده برابر سیب زمینی هایی که اخیر در فارس دفن شد، سیب زمینی امحا کردند. گفتنی است هرچند امحا سیب زمینی در دولت گذشته نیز بنا بر ادعای این مقام مسئول  وجود داشته اما اینکه با افتخار اعلام کنیم برای تنظیم بازار این فعل حرام را انجام داده ایم جای تامل دارد.

سالاد

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴
0
اینا (فتنه گران) دنبال امحا و استحاله و دفن انقلاب و اسلام وامام و مردم هستند سیب زمینی که جای خو دارد . تفکر گروه فتنه گر چیزی بیش از امحا و از بین بردن ارزشها نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴
0
فتنه گران تا مملکت را تحویل امریکا ندهند ارام نمی شوند