کد خبر: ۸۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۰۴ دی ۱۳۹۴

ثبت نام 17 داوطلب ورود به مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اقلید

امروز نیز آخرین روز ثبت نام داوطلبین مجلس شورای اسلامی بود وفرماندار اقلید از نام نویسی 17نفر داوطلب از نخستین روز تا به امروز خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کلیدفارس ؛ ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از صبح روز شنبه ۲۸ آذرماه آغاز شده بود به مدت یک هفته  امروز در فرمانداری شهرستان اقلید پایان پذیرفت.


مدت چهار روز از شروع نام نویسی برای کاندیداتوری مجلس دهم گذشته بود و 4 نفر با حضور در فرمانداری اقلید و2نفر در وزارت کشور اقدام به نام نویسی و کاندیدا شدن در حوزه انتخابیه اقلید کرده اند..


روز پنجم هیچگونه ثبت نامی صورت نگرفت و اما روز ششم روزی پرکار برای حوزه انتاخابیه شهرستان اقلید بود.


امروز نیز آخرین روز ثبت نام داوطلبین مجلس شورای اسلامی بود وفرماندار اقلید از نام نویسی 17نفر داوطلب  در این هفته خبر داد.


هیئت‌های اجرایی پس از پایان مهلت ثبت‌نام ظرف یک دوره زمانی 10 روزه صلاحیت داوطلبان را بر اساس استعلامات مراجع چهارگانه مجلس در قانون انجام می‌دهند.


پس از بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی، بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های نظارت و پس از آن در شورای نگهبان انجام خواهد شد که این روند تا 5 اسفند ادامه خواهد یافت.


دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان روز جمعه هفتم اسفندماه 94 برگزار می شود.

 

سالاد
نظرات بینندگان