کد خبر: ۸۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۲۸ دی ۱۳۹۴

صلاحیت 20 نامزد حوزه انتخابیه سروستان تایید شد

با پایان بررسی صلاحیت کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه سروستان از سوی هیئت های نظارت، فقط 20 نفر از مجموع 40 نامزد این حوزه انتخابیه، تایید صلاحیت شدند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، پس از پایان  بررسی  صلاحیت نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سروستان از سوی هیئت های نظارت،20 نفر از مجموعه 40 داوطلبین حوزه انتخابیه سروستان  نتوانستند از این مرحله عبور کنند و تعداد افراد تایید صلاحیت شده، نصف شد.

 

براساس گزارش سروستان ما، حوزه مرکزی انتخابیه سروستان شامل شهرستان های سروستان،کوار و خرامه می باشد که براساس اخبار دریافتی 7 نفر در این حوزه انتخابیه رد صلاحیت شدند که از این تعداد، 1 نفر از سروستان، 5  نفر از کوار و  1نفر از خرامه می باشد.

 

همچنین 13 نفر دیگر شرایط احراز صلاحیت آنها تایید نشد که بر این اساس 8 کاندیدا از سروستان، 2 نامزد از کوار و 3 داوطلب از خرامه از جمله بازماندگان این مرحله می باشند که در مجموع 20 داوطلب شرایط صلاحیت آنها رد شده و یا احراز نشده است.

 

خاطرنشان می شود بر اساس قانون داوطلبانی که صلاحیت آنها احراز نشده یا رد صلاحیت شده اند می توانند از تاریخ ابلاغ خصوصی به آنها، شکایات خود را ظرف مدت 3 روز تحویل هیئت نظارت استان داده تا ضمن بررسی مجدد شرایط آنان، حداکثر تا تاریخ 16 بهمن ماه آتی، این هیئت، نظر نهایی خویش را در خصوص وضعیت صلاحیت این افراد اعلام نماید.

 

انتهای پیام/س


سالاد

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان