کد خبر: ۸۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 13 بهمن 94

افزایش نرخ هتل های فارس به یک شرط! / حکم «مرد ژله ای» صادر شد

آمارها حکایت از افزایش بیماری سرطان در جامعه امروز دارد؛ به گونه ای که سالانه حدود ۵۶۰۰ نمونه جدید سرطان در فارس شناسایی می شود.
سالاد

به گزارش شیرازه؛

سالاد در شماره امروز خود سخنان روز گذشته استاندار فارس در نشست خبری دهه فجر را پوشش داده است. افشانی با اشاره به رایزی با شورای نگهبان به تایید صلاحیت برخی کاندیداهای رد صلاحیت شده اظهار امیدواری کرده است. همچنین استاندار فارس گفته: «1200 پروزه عمرانی هم زمان با دهه فجر در فارس افتتاح می شود».
«مردان دیپلماسی در لیست احتمالی نامزدهای صلح نوبل»،رییس موسسه تحقیقات صلح نوبل روز دوشنبه اعلام کرد که مذاکره کنندگان پرونده هسته ای ایران از جمله علی اکبر صالحی نیز در لیست احتمالی نامزد های جایزه صلح نوبل سال 2016 قرار دارند.

سالاد در شماره امروز خود به جلسه روز گذشته تجدید میثاق مسئولان استان فارس با شهدای انقلاب اسلامی پرداخته است. استاندار فارس در این برنامه به انتخابات آتی اشاره کرده و  گفته:« هیچ کس نباید با صندوق رای قهر کند و گرنه ضرر می کند»

«مدیر کل نوسازی فارس: هوای نامساعد کلاس، یادگیری دانش اموزان را کاهش می دهد»،«مدیر کل ارشاد فارس: تحلیل گفتمان، نیازمند آموزش است» از جمله عناوین امروز سبحان است.

سالاد«افزایش 12 درصدی نرخ هتل های فارس به یک شرط!»، معاون گردشگری فارس گفته:«با توجه به اینکه هم اکنون نرخ هتل های سراسر کشور 12 درصد افزایش یافته است اما چنانچه هتل ها در چرخه و فرآیند استاندارد سازی قرار نگرفته باشند این افزایش نرخ اعمال نخواهد شد» محسن نژاد با اشاره به ایام دهه فجر بیان داشته:«در این ایام تمامی هتل های استان فارس به مهمانان و گردشگران ورودی به این استان تخفیف 10 تا 30 درصدی می دهند.

«مرد ژله ای به اعدام محکوم شد»، مرد ژله ای که مفسد فی الارض شناخته شده بود با حکم دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد. ماجرای مرد ژله ای از این قرار است دختر جوانی در سال 92 با مراجعه به پلیس پرده از آزار و اذیت خود توسط مردی با بدن چرب برداشت. گرچه این مرد متجاور دستگیر شد اما مدتی بعد با رضایت این خانم جوان آزاد شد!این جوان 20 ساله از مردادماه 93 بار دیگر دست بکار شد. این فرد روزها به سپیدان سفر می کرد و کاه و یونجه می خرید و به شیراز برمی گشت و شب هنگام از طریق پشت بام به منازل قربانیان خود می رفت و پس از آزار و اذیت طعمه های خود متواری می شد. 15 زن از 18 سال تا 60 سال با دادسرای جنایی شیراز از این متجاوز شکایت کردند. مردژله ای در اعترافات خود می گوید: وارد 100 خانه شدم و تنها توانستم در 23 مورد به هدف خود برسم. او می گوید: یکبار شلوارم را پشت بام جا گذاشتم که پشت آن نوشته شده بود؛ امین. اما پایان کار این مرد شیطان صفت زمانی بود که وارد خانه ای شد که به دوربین مدار بسته مجهز بود. ماموران با کنار هم گذاشتن همه پازل ها، او را در خانه اش دستگیر کردند.

سالاد«سونامی سرطان فارس را تهدید می کند»، خبرنگار نیم نگاه در گزارش امروز خود آورده است:« طبق گزارش تازه ای که از دانشکده علوم پزشکی به دست آوردم، آمارها حکایت از افزایش بیماری سرطان در جامعه امروز دارد؛ به گونه ای که سالانه حدود ۵۶۰۰نمونه جدید سرطان در فارس شناسایی می شود که شامل حدود ۷/۴درصد بیماران کشور است. آمار ابتلا به این بیماری، حدود ۵۴درصد در مردان و ۴۶درصد در زنان است و حدود ۱۰درصد این آمار به کودکان اختصاص دارد»،«باید در نظر داشت با توجه به آماری که از بیماران سرطانی داریم و اینکه استان فارس به غیر از شهرستان های خود به چهار استان همجوار نیز خدمات درمانی ارائه می کند، این تعداد مرکز و گنجایش آن چه از لحاظ تأمین خدمات و چه از لحاظ ارائه داروهای مورد نیاز، آمار نگران کننده ای است که از طرفی موجب پایین آمدن کیفیت درمان می شود و از طرف دیگر مشقت و هزینه های بالایی را برای این دسته از بیماران به همراه دارد. باتوجه به رشد این بیماری و شیوع آن در آینده ای نه چندان دور، سیستم خدمات رسانی و درمان بیماران سرطانی دچار مشکل جدی خواهد شد که نیاز به سازماندهی و فراهم کردن زیرساخت ها و بستر مناسب دارد»

سالاد«تاکید  رئیس جمهور بر برگزاری انتخاباتی پر شور و رقابتی» تیتر یک این روزنامه است. عصر مردم تصویری از گلبارن قبور مطهر شهدای فارس در نخستین روز دهه فجر را نیز در صفحه نخست به چاپ رسانده است.

«آغاز عملیات اجرایی 475 پروژه شرکت گاز در استان فارس»،«پیاده روی بزرگ حرم تا حرم در شیراز»، «آب شهر شیراز به هیچ عنوان آلودگی ندارد» از جمله عناوین امروز عصر مردم است.

نظرات بینندگان