کد خبر: ۸۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵

زنان فرزانه نی ریز ؛ اقتصاد مقاومتی را به عرصه عمل آوردند

مدیر عالمل شرکت زنان فرزانه نی ریز با تجربه و انگیزه ای که دارد توانسته است چندین نفر را مشغول به کار و اقتصاد را در بخش کشاورزی برای خانوارها تسهیل نماید.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از نبض نی ریز رضیه زارعی مدیرعامل شرکت تعاونی زنان فرزانه نی ریز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : ابتدای شروع فعالیت و پذیرش مسئولیت مدیرعاملی شرکت زنان فرزانه نی ریز بدهی این شرکت بالغ بر650 میلیون ریال بود که تا به الان این بدهی ها به 290میلیون ریال رسیده است لذا زمان پذیرش مسئولیت عزم خود را جزم کردم و به فکر چاره و راه حلی برای حل و فصل مشکلات مجموعه پرداختم.

 زارعی در ادامه افزود : با راه اندازی مکانی برای پخت نان محلی و تهیه مکان مناسب برای آن در حال حاضر با اشتغال زایی برای 6 نفر به طور مستقیم در دو شیفت کاری و چندین نفر دیگر به طور غیرمستقیم مشغول به فعالیت می باشیم .

وی بیان کرد: فعالیت هایی از قبیل خرید و فروش فرش به قیمت تعاونی ، اجرای طرح نوغانداری در چند روستای هدف به منظوراقتصادی کردن بخش کشاورزی ، اجرای طرح تغذیه سالم در مدارس و هم چنین خرید دستگاه جوجه کشی برای احیاء پرورش مرغ محلی و بوقلمون جهت کمک به اقتصاد خانوارها و برگزاری کلاسهای اموزشی را می توان نام برد که توسط شرکت تعاونی زنان فرزانه انجام و در دست پیگیری می باشد.

مدیرعامل شرکت تعاونی زنان فرزانه نی ریز در پایان خاطر نشان کرد : برنامه متنوعی از قبیل اعزام کارگران در روز کارگر به مشهد مقدس را برای مجموعه و تحت مدیریت به انجام رسانده ام .

گفتنی است رضیه زارعی متولد روستای جهان آباد بخش آباده طشک می باشد و دارای مدرک کارشناسی رشته آموزش زبان انگلیسی و گواهینامه های خودرو سواری، تراکتور و مدارک فنی و حرفه ای امدادگری و گیاهان دارویی را نیز دارا می باشد و همچنین مدیریت یک مجموعه گاوداری را نیز عهده دار می باشد.

نظرات بینندگان