کد خبر: ۸۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۵
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فارس:

عده‌ای با اتخاذ سیاست‌های ذلیلانه، سعی در تضعیف و به حاشیه راندن دیپلماسی فرزندان خلف خمینی دارند

عده‌ای جاهل غرب‌زده در داخل کشور به‌دنبال خوش خدمتی دیگری هستند؛ لذا با اتخاذ سیاست‌های ذلیلانه و تقبیح کردن هرگونه اقدام و موضع انقلابی سعی در تضعیف و به حاشیه راندن دیپلماسی فرزندان خلف خمینی دارند.
به گزارش شیرازه، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس نسبت به اعلام سلب تابعیت آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین و لزوم اعلام موضع آحاد امت اسلامی بیانیه‌ای صادر کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ «قصص آیه ۵:

متاسفانه در روزهای اخیر خبری ناگوار خاطر آزادی خواهان جهان را مکدّر نمود و در حالی که قرص ماهتاب حقیقت بر مردمان سرزمین‌های اسلامی همچون روشنای روز می‌تابد، بار دیگر کژ اندیشی ها و دگم نگری های سران مرتجع عرب همانند همیشه تهی بودن افکار سیاسی‌شان را به جهانیان آشکار می‌سازد. این روزها در تلاطم دست و پا زدن پادشاهان شکم باره عرب در کثافات خود ساخته‌شان بار دیگر شاهد تلاش رژِیم منحوس آل خلیفه برای پوشانیدن انوار ساطعه از سوی استدلالات محکم شیعه هستیم.

در این وانفسای وادادگی شیوخ سفیدپوش و سیه دل عرب و بویژه سران مرتجع آل خلیفه که بسان شبث ابن ربعی‌ها و سعد ابن ابی وقاص ها زرق و برق دنیا چشمانشان را کور کرده است، اعلام سلب تابعیت یک عالم بزرگ شیعه از مضحکه‌های روزگار ماست. شیوخ عرب که فسادهای اقتصادی و اخلاقیشان از یک سو و کمک‌های مالیشان برای نابودی درخت اسلام از سوی دیگر بر همگان روشن است؛ همانانی که بی اذن یهودیان صهیون آب دهانشان را پایین نمی‌دهند حال منادی اسلام خواهی و آزادگیشان گوش فلک را کر کرده است و در مخالفت با آزاداندیشی و حق طلبیٰ مهر بر دهان منطق می‌زنند.

لزوم اعلام موضع آحاد امت اسلامی در قبال این چنین خوش رقصی‌هایی از بدیهیات اسلام ناب محمدی است لذا امت اسلام ضمن محکوم کردن این اقدام خلاف احکام اسلامی خواستار شکل گیری اجماع عمومی علیه جبهه استکبارپذیر عربی در کشورهای منطقه است. امروز به لطف بیداری اسلامی، مردم بحرین در عین مظلومیت‌هایی که بر آنان روا می‌دارند متوجه بی عرضگی زمامداران حکومتشان شده‌اند و با شکل دهی اعتراضات به حق مردمی خواستار پاسخ گویی آنان در قبال مسئولیتشان هستند اما حکوکت مستبد، نه تنها به سرکوب تن در داده است علمای بزرگی چون شیخ عیسی قاسم را بازداشت می‌کند و گستاخیش به جایی رسیده است که به خود اجازه چنین هتک حرمتی را می‌دهد.

آن چه عیان است بازیچه قرار گرفتن ایادی عرب در دست سیاستمداران آمریکایی و اسرائیلی است که مانند عروسک‌های خیمه شب بازی در دستان استکبار بازی می‌خورند و هرجا لازم باشد با پول‌های بیت المال مسلمین در شکل دهی گروهک‌های تکفیری علیه مسلمین و تجهیز ارتش علیه آنان خوش خدمتی می‌کنند.

در این بین اما عده‌ای جاهل غرب زده و دنباله رو سیاست‌های مستکبرین عالم در داخل کشور بدنبال خوش خدمتی دیگری هستند لذا با اتخاذ سیاست‌های ذلیلانه و تقبیح کردن هرگونه اقدام و موضع انقلابی سعی در تضعیف و به حاشیه راندن دیپلماسی فرزندان خلف خمینی دارند اما غافل از آنند که وعده پیر جماران به زودی محقق خواهد شد و «فردا إن شاءالله روز پیروزی جنود حق خواهد بود.»

بنابراین انتظار از آحاد امت شیعه این است تا با نفس حق خود عرق شرم را بر جبین وجدان‌های خفته بنشانند که به لطف حق تعالی و اقدامات تکلیف محور آحاد امت اسلامی ریشه آل خلیفه ملعون خشکانده شود و مقدمات استقرار یک حکومت مشروع در کشور بحرین فراهم شود. دور نیست که با استعانت همگانی از نیروی لایزال الهی سرزمین بحرین هم دستخوش انقلابی استوار بر پایه‌های اسلامی محمدی و بری از اسلام آمریکایی گردد. امید است که این مهر باطل و ختامی باشد بر خونخواری های خاندان آل خلیفه و آل سعود و مطلعی برای شعر سراسر شور و شعور مدینه النبی حقیقی در ارض النبی.

نظرات بینندگان