کد خبر: ۹۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۰۳ تير ۱۳۹۵
با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس؛

طرح مفتاح الجنه در سپیدان اجرا شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب طرح مفتاح الجنه ، مدیرکل کمیته امداد فارس و جمعی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سپیدان با خانواده مددجویان تحت حمایت این شهرستان از نزدیک دیدار کردند.

به گزارش شیرازه؛به نقل از مارگون،به مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب طرح مفتاح الجنه ، مدیرکل کمیته امداد فارس و جمعی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان  سپیدان با خانواده مددجویان تحت حمایت این شهرستان از نزدیک دیدار کردند.

بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس در گفتگو با  خبرنگار مارگون در این زمینه گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان از  خانواده مددجویان تحت حمایت شهرستان  این شهرستان سرکشی می شود.

وی خاطر نشان کرد: در قالب این طرح خانواده های نیازمند زیر پوشش که مشکل داشته باشند با همراهی مسئولان و خیران مورد سرکشی قرار می گیرند و مشکلات آنان مورد بررسی قرار می گیرد و نسبت به رفع مشکل آنان اقدام می شود.

برپایه این گزارش ، بذرافشان در دیداری صمیمی  با خانواده های مددجویان تحت حمایت دیدار و از نزدیک مشکلات و نیازهای آنان را بررسی نمود.

وی در این دیدار با بیان اینکه یکی از اهداف کمیته امداد توانمندسازی فکری و فرهنگی مددجویان است گفت :ما بنا داریم نیازهای خانواده تحت حمایت را شناسایی و با رعایت اولویت آنان را به همت خیرین برآورده کنیم.

مدیر کل کمیته امداد فارس در این سرکشی با توجه به نیاز اول خانواده های تحت حمایت در زمینه مسکن  قول مساعد در زمینه ساخت مسکن آنان را داد .

وی هدف از این بازدید را دلجویی و تفقد از نیازمندان و بررسی مسائل و مشکلات و تلاش در جهت رفع آنان عنوان کرد و ادامه داد : علاوه بر کمک های مادی ، مسئولین و خیرین با حضور خود در منازل مددجویان باعث نشاط و خرسندی و قوت قلب آنان گردیده و در این بین تعهداتی نیز در زمینه های فرهنگی و تحصیلی،تعمیرات و اجاره مسکن، هزینه های درمانی و سایر نیازهای ضروری مددجویان از طرف مسئولین داده شد که مقرر گردید با پیگیری همکاران در کمیته امداد محقق گردد .

وی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های بی دریغ امام جمعه شهرستان سپیدان در طرح محرومیت زدایی در شهرستان اعلام داشت : همانطور که در دین مبین اسلام سرکشی به ایتام و خانواده های کم بضاعت و صله رحم توصیه فراوان شده این چنین بازدیدهایی فارغ از جنبه کمک مالی می تواند کمک روحی و دلگرمی مضاعف برای مقابله با مشکلات باشد و امید است که در سال جدید با حمایت دیگر سازمانها و و مسئولین بتوانیم گامهای موثر در خور شانی برای مددجویان برداریم . 

 در این بازدید ابراهیمی مدیر کمیته امداد امام (ره) سپیدان اظهار داشت:کمیته امداد امام خمینی(ره) سپیدان به منظور اجرایی کردن دستورات ارزشمند دین مبین اسلام با اجرای طرح مفتاح‌الجنه در تلاش بازکردن گره‌ مشکلات ولی‌نعمتان در سطح شهرستان است که خوشبختانه با استقبال خیّرین و مسئولان شهرستان بویژه امام جمعه شهرستان نیز مواجه شده است .

وی با اشاره به اهداف طرح مفتاح الجنه گفت: این طرح در قالب بازدید خیران، مسئولان و حامیان خانواده‌های نیازمندان و با هدف احیای سنت‌های حسنه است.

 ابراهیمی اظهار کرد: ایجاد زمینه همنشینی و مصاحبت مسئولان با خانواده‌های نیازمند و ایجاد حس همدلی بین اقشار مختلف جامعه، احیای ارزش‌های دینی در راستای همنشینی با نیازمندان، تکریم  محرومان را اهداف کمیته امداد در اجرای طرح مفتاح‌الجنه است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم قدمهای ارزنده و سازنده ای  که در سطح شهرستان برای گره گشایی از مشکلات نیازمندان تحت حمایت امدادحضرت امام (ره) با اجرای به نحو احسن طرح مفتاح الجنه برای به دست آوردن کلید درهای بهشت و رحمت الهی باشیم.

وی اظهار کرد: در قالب این طرح؛ مسئولین از نزدیک با خانواده‌های مددجویان دیدار کرده و ضمن بازدید از وضعیت زندگی مددجویان، با مشکلات این خانواده‌ها و نحوه خدمت‌رسانی به آنها آشنا می‌شوند.

در این دیداراعزام به مشهد مقدس ، کمک نقدی و  غیرنقدی از دیگر مساعدت های مدیر کل کمیته امداد فارس به مددجویان در این مراسم بود.


نظرات بینندگان