کد خبر: ۹۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۵

اعتراض جمعی از مردم سروستان نسبت به وضعیت کمی و کیفی آب شرب

جمعی از مردم سروستان طی نامه ای به فرماندار این شهرستان خواستار رسیدگی فوری نسبت به مساله کمی و کیفی آب شرب سروستان شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از  سروستان ما، جمعی از مردم سروستان طی نامه ای به فرماندار این شهرستان خواستار رسیدگی فوری به وضعیت کمی و کیفی آب شرب این شهر شدند.

متن این نامه به شرح ذیل می باشد.

فرماندار محترم سروستان؛ جناب آقای کرمی

با سلام و تحیات و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

آب یعنی زندگی. این جمله را بارها شنیده ایم ولی این روزها با عمق جان مفهوم آن را درک می کنیم. همانگونه که مستحضرید از بیست و چند روز پیش تاکنون سروستان با قطعی مکرر آب شرب و یا افت فشار دائم مواجه شده و مراجعات و پیگیری های مردمی تاکنون بی نتیجه بوده است.

ظاهرا پمپ چاه آب شماره 3 نیاز به تعمیر یا تعویض دارد ولی تاکنون اقدام قابل ملاحظه ای برای مرتفع نمودن این مشکل صورت نگرفته است. در اوج گرمای خرداد و تیرماه و همزمان با ماه مبارک رمضان که نیاز مردم به آب بیش از پیش می باشد، آیا رفع این معضل باید اینقدر زمان بر باشد؟

آیا مراجع رسیدگی به این مهم، اقدام عاجل و شایسته ای انجام داده اند؟ مردم شهر به همان اب کلر پر از املاح عادت کرده بودند اما حالا دیگر همان نیز قطره چکانی و با هزاران ناز و کرشمه به دست مصرف کننده می رسد.

کولرهای آبی در ساعات اوج گرما و افت فشار آب ، قابل استفاده نیست و از طرفی همه مردم توانایی مالی برای خرید منبع چند صد لیتری ندارند و اگر هم داشته باشند در برخی محلات(مثل حسن آباد) منبع آب نصب شده در پشت بام نیز پاسخگوی ساعات طولانی کم آبی نیست. لذا خواهشمند است نسبت به پیگیری مجدد و مجدانه موضوع تا حصول نتیجه، اقدام عاجل مبذول فرمائید تا عطش و گرمای این روزهای مردم، با درد سهل انگاری برخی مسئولین مضاعف نگردد.

و من ا... توفیق

جمعی از مردم گرما زده و تشنه ی سروستان


انتهای پیام/س

برچسب ها: اعتراض ، نامه ، سروستان ، اب
نظرات بینندگان