کد خبر: ۹۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
عرب عنوان كرد:

شیراز تبديل به پايگاه رقابت‌هاي ورزشي بين‌المللي شده است

عضو شورای شهر شیراز اعتقاد دارد كه به واسطه عملكرد خوب مسئولان در اداره ورزش و جوانان و همراهي مديريت ارشد فارس، شيراز به پايگاه برگزاري رقابت‌هاي بين‌المللي ورزشي بدل شده است.

به گزارش شیرازه ، زين‌العابدين عرب صبح سه‌شنبه 26 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: فراهم شدن زيرساخت‌هايي نظير مجموعه ورزشي شهيد آيت‌الله دستغيب و تلاش تاثيرگذار براي تكميل پروژه بر زمين مانده ميانرود، جايگاه شيراز براي ميزباني رقابت‌هاي بين‌المللي را ارتقا بخشيده است.

رئیس هيئت کشتی استان فارس با بيان اينكه تلاش اداره ورزش و جوانان فارس براي تكميل ورزشگاه ميانرود را اقدامي انقلابي دانست و گفت: اخیرا از این مجموعه بزرگ که سال‌ها ساخت و ساز در آن متوقف شده بود، بازدید کردم و دیدم که کار ساخت با جدیت آغاز شده که به این ترتیب امید می‌رود طبق قول داده شده توسط مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان فارس این پروژه عظیم ورزشی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

او با تصريح اينكه شيراز با ميزباني رقابت‌هاي جهاني كشتي و دو استقامت و رالي نشان‌داد كه ظرفيت‌هاي مناسبي دارد، گفت: برگزاري رقابت‌هاي ورزشي در سطوح ملي و بين‌المللي، بستر ساز رونق اقتصاد در حوزه گردشگري ورزشي خواهد بود.

رئيس هيئت كشتي استان فارس با ابراز تاسف از باخت و حذف حميد سوريان به‌عنوان اسطوره كشتي فرنگي، از رقابت‌هاي المپيك ريو، ابراز اميدواري كرد كه اميد نوروزي بتواند با كسب مدالي ارزشمند، جايگاه ايران در اين رقابت‌هاي مهم را حفظ كرده و نام شيراز را بيش از گذشته بلندآوازه كند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان