کد خبر: ۹۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵

آغاز مرحله دوم طرح مبارزه با قاچاق کالا در خرم‌بید

مرحله عملیاتی طرح مبارزه با قاچاق کالا شامل لوازم آریشی بهداشتی، مواد غذایی و نوشیدنی، لوازم خانگی، گوشی تلفن همراه، پوشاک، تجهیزات پزشکی در شهرستان خرم بید آغاز شد.

به گزارش شیرازه به نقل از بام فارس؛ مرحله دوم طرح مبارزه با قاچاق کالا که بصورت عملیاتی و با محوریت گشت مشترک آغاز شد.

مجید کشاورز رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خرم بید با اعلام این خبر افزود: در این مرحله دستگاه‌های ذیربط اقدام به برگزاری گشت ارشادی و صدور برگ تذکر کتبی می‌کنند و از واحدهایی که کالاهای قاچاق می‌فروشند تعهد گرفته خواهد شد.

وی افزود: کالاهای مورد هدف طرح شامل لوازم آریشی بهداشتی، مواد غذایی و نوشیدنی، لوازم خانگی، گوشی تلفن همراه، پوشاک و تجهیزات پزشکی است.

کشاورز اظهار کرد: طرح ویژه نظارتی مبارزه با قاچاق کالا در دو مرحله اطلاع‌رسانی و عملیاتی و در سطح نظارت بر عرضه و فروش کالا اجرا می‌شود.

وی افزود: مرحله اول طرح مبارزه با قاچاق کالا تا 24مهر ماه اجرایی شد و در این سطح توسط اتاق اصناف و اتحادیه به واحدهای صنفی درباره خودداری از عرضه و فروش کالای قاچاق اطلاع رسانی و آموزش لازم برای شناسایی اقلام قاچاق داده شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خرم بید اظهار کرد: شهروندان درصورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با شماره 124 تماس حاصل نمایند.

برچسب ها: کالا ، قاچاق ، مبارزه
نظرات بینندگان