کد خبر: ۱۶۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳
امام‌جمعه شهرستان کوار گفت:

باید چنین شخصیت‌هایی را بزرگ شناخت

امام‌جمعه شهرستان کوار در خطبه‌های نمازجمعه ۱۳ مهرماه با اشاره به صحبت‌های رهبری گفت باید شخصیت‌های افراد بزرگ مثل سید حسن نصرالله را شناخت.

 به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«شیرازه»، سید امین‌الله حجازی امام‌جمعه شهرستان کوار در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری بیان کرد: حضرت آقا فرمودند ما عزاداریم به دلیل اینکه سید حسن نصرالله فرد کوچکی نبودند؛ اما نحوه عزاداری ما مانند عزای اباعبدالله است؛ یعنی مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن.

باید چنین شخصیت‌های بزرگ را شناخت

امین‌الله حجازی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند باید چنین شخصیت‌های بزرگ را شناخت و برهمه به‌ویژه مسلمانان واجب است که از حزب‌الله از جمله فلسطین و جبهه مقاومت به هر گونه که می‌تواند حمایت کند.

 حجازی ضمن خواستار علو درجات از خداوند و برای شهید سید حسن نصرالله و سردار نیل‌فروشان و تشکر از نیروهای مسلح گفت: از تمامی نیروهای مسلح به‌ویژه سرافرازان، افسران و سرداران سپاه انقلاب اسلامی که با موشک‌باران مرکز فساد جهان قلب جانشین امام‌زمان، ملت سرافراز ایران اسلامی، لبنان، فلسطین و یمن را شاد کردند تشکر می‌کنیم.

 وی افزود: سپاه پاسداران در پیام اول خود هشدار دادند به دولت وحشی و درنده آمریکا که ایران مقتدر است دولت اروپایی و هر دولت دیگری که بخواهد از جرثومه کودک کش عالم یعنی اسرائیل حمایت کند باقدرت تمام دفاع می‌کنیم که برای همیشه پشیمان شوید.

 امین‌الله حجازی با اشاره به معنی کلمه گنبد آهنی مطرح کرد: گنبد آهنی یعنی چندلایه ضدهوایی. آمریکا، فرانسه، انگلیس و بعضی از کشورهای دیگر ظرف مدت یک سال یا بیشتر به اسرائیل آمدند و تمام توان ضد هوایی خود را به میدان آوردند.

 حجازی خطاب به جوانان ایرانی گفت: جوانان، دختران و پسران ایرانی به سپاه پاسداران به ارتش، نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام‌زمان بنازید که همه توان خود را برای حفاظت از این کشور گذاشته‌اند.

 وی افزود: بیش از ۹۰ درصد موشک‌های سپاه پاسداران با رمز یا رسول‌الله از گنبد به‌اصطلاح آهنی عبور کردند و به هدف خوردند.

 امین‌الله حجازی در پایان عرایض خود هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان