کد خبر: ۴۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۲۶ آبان ۱۳۹۲
جعفر قادری نماینده شیراز در مجلس:

آقای استاندار! هرچه سریعتر تکلیف مدیران کل را مشخص کنید

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار فارس باید تکلیف مدیران کل استان را روشن کند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از استاندار فارس خواست نسبت به انتخاب مدیران کل در استان سرعت عمل داشته باشد.
او گفت: اگر قرار است مدیر کلی در پست خود باقی باشد باید به او اعلام کرد تا برنامه ریزی برای افزایش فعالیت های خود را آغاز کند و اگر هم قرار است تغییرات انجام شود باید با سرعت بیشتری این کار انجام گردد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرگزاری مهر گفته است: امروز آرامش در فارس وجود دارد اما با آرامش نمی توانیم مشکلات بیکاری و صنایع را برطرف کرد بلکه باید با سرعت بخشیدن و مشخص کردن تکلیف مدیران به فکر ارایه راهکارهای جدید برای از بین برد مشکلات بود.
قادری افزوده است: امروز حالت بلاتکلیفی در مدیران استان فارس وجود دارد که ادامه این روند به نفع استان نیست.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تغییر و تحول حق اولیه هر دولتی است اما در این خصوص نیز باید سرعت عمل داشت و در این زمینه باید از افراد معتدل و متخصص نیز استفاده کرد تا با اینگونه انتخاب ها همدلی و اتحاد نیز افزایش یابد.

قادری تاکید کرد: استفاده از نظرات نماینده ولی فقیه در فارس و نمایندگان استان فارس در بحث انتخاب مدیران می تواند توسعه و اتحاد استان فارس را به همراه داشته باشد.

نظرات بینندگان