کد خبر: ۱۰۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵

نتایج مسابقات اتومبیلرانی کشور در شیراز اعلام شد

نتایج پنجمین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور در شیراز اعلام شد.

نایب رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس اظهار داشت: در این رقابت‌ها 70 اتومبیلران مرد و زن از 12 استان کشور از جمله  البرز، تهران، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، گیلان، کرمان، یزد، قزوین، اصفهان، مازندران و خوزستان با هم به رقابت پرداختند.

فرشید دانشور بیان کرد: این مسابقات که از صبح امروز در پیست مجموعه ورزشی شهدای ارتش در پنج کلاس برگزار شد، شرکت کنندگان در بخش بانوان و آقایان در دو کلاس منهای 1500 سی‌سی و بالای 1500 سی‌سی و همچنین بخش آزاد با هم مسابقه دادند.

وی افزود: در بخش کلاس آزاد حمید جعفری از کرمان نفر نخست، محمدرضا یادگاری‌نیا از کرمان دوم و علی کرمی از یزد نیز سوم شدند.

دانشور تصریح کرد: همچنین در کلاس منفی 1500 سی‌سی مجتبی پورحسنی از یزد، احمد الهامیان از مازندران و امید نومیدی از گیلان به ترتیب نخست تا سوم شدند.

نایب رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس خاطرنشان کرد: در کلاس منفی 1500 سی‌سی بانوان نیز: محبوبه واحدیان از کرمان، زهره خیرخواه از فارس و ثریا یزدان پناه از کرمان نخست تا سوم شدند.

دانشور خاطرنشان کرد: در مثبت 1500 سی‌سی بانوان رویا فیاض از یزد، سیما یزدان پناه از کرمان و  یلدا مردای از گیلان مقام‌های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی گفت:در مثبت 1500سی‌سی آقایان نیز حسن منتظر از مازندران، مهدی ارجمندی از کرمان و  علی یزدان پناه نیز از کرمان موفق به کسب عناوین نخست تا سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان