کد خبر: ۱۰۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس

سرپرست جهاد کشاورزی لامرد معرفی شد

با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس محمدصادق فانی به‌ عنوان سرپرست جهاد کشاورزی لامرد معرفی شد.

به گزارش شیرازه، با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس، محمدصادق فانی به‌عنوان سرپرست حوزه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لامرد منصوب شد.

عصر امروز در آئین تکریم و معارفه‌ای که با حضور مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس، مسؤول امور شهرستان‌ها و هماهنگی امور مجلس سازمان جهاد کشاورزی فارس، فرماندار لامرد، بخشداران، اعضای شورای کشاورزی و ادارات شهرستان لامرد و تشکل‌های بخش کشاورزی حضور داشتند با تقدیر از تلاش‌های عبدالحمید همتی در مدت تصدی مسؤولیت حوزه مدیریت جهاد کشاورزی لامرد با اهدای لوح سپاس از طرف ریاست سازمان جهاد کشاورزی فارس، محمدصادق فانی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان شد.

 فانی تحصیل‌کرده کارشناسی زراعت و اصلاح نباتات بوده و مدت 12 در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لامرد مشغول به فعالیت است.

در این مراسم مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس در سخنانی اظهار داشت: لامرد قطب تولید و نوآوری است و کشاورزی جزئی از این فعالیت است.

وی افزود: هرکس به نحوی در چارچوب نظام حرکت کرده، تلاش کند و می‌خواهد که نظام موفق شود به مردم خدمت کرده است.

کشاورز گفت: فعالیت‌های جهاد کشاورزی دارای گستردگی ویژه‌ای است و در هوا، دریا، زمین و ... وظیفه برای جهاد کشاورزی تعریف‌ شده است، ازاین‌رو می‌طلبد با همدلی و همفکری و تلاش جهادی خدمتی صورت گیرد.

سرپرست جدید حوزه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لامرد نیز در آئین تکریم و معارفه این مدیریت تصریح کرد: از بدو تأسیس نهاد مقدس جهاد سازندگی در کشور و به‌‌ویژه در لامرد کارهای خارق‌العاده‌ای ازجمله آب‌رسانی، برق‌رسانی، جاده‌سازی و ... صورت گرفته و اولویت کاری من نیز عدم فراموشی رسالت جهاد سازندگی و حرکت در مدار اخلاق جهادی است.

وی ادامه داد: در همین راستا می‌کوشیم درآمد و آسایش کشاورزان تأمین شود.

وی اضافه کرد: سه مبحث و فعالیت توسعه گلخانه‌های شهرستان لامرد با توجه به مزیت و محاسن این طرح، توسعه گیاهان دارویی و نیز توسعه کشت محصول استراتژیک کلزا ازجمله مواردی است که موردتوجه ویژه قرار خواهد گرفت.

فانی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از وضعیت مکانیزاسیون کشاورزی لامرد بیان داشت: تلاش خواهیم کرد فنّاوری مدرن به کشاورزی این شهرستان ورود یابد تا ضمن بالا بردن کمیت به کیفیت بهتری دست یابیم.

سرپرست جهاد کشاورزی لامرد بیان داشت: موفقیت کشاورزی این شهرستان زمانی است که با مصرف آب کمتر تولید محصول بیشتری داشته باشیم.

در ادامه این جلسه مدیر پیشین جهاد کشاورزی لامرد نیز خاطرنشان کرد: خداوند را شاکرم که با هدف و انگیزه صداقت در عرصه خدمت وارد نهاد مقدس جهاد سازندگی شدم و کوشیده‌ام در تمام امور مسؤولیت‌پذیر باشم و در مسؤولیت‌هایی که پذیرفته‌ام تکریم ارباب‌رجوع سرلوحه کارم بوده و سعی کرده‌ام سلایق سیاسی ‌کارم را تحت‌الشعاع قرار ندهد.

عبدالحمید همتی افزود: از بدو پذیرش مسؤولیت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لامرد اولویت‌های کاریم ارتقای جایگاه جهاد کشاورزی در جامعه، تقویت بار علمی همکاران، اهمیت به موضوع بحران آب و علمی کردن کشاورزی این شهرستان بوده و با مساعدت همکاران تلاش‌های بسیاری صورت گرفت.

وی اقدامات مهم صورت گرفته در دوره تصدی خود بر مدیریت جهاد کشاورزی لامرد را پیگیری و استقرار دفتر خدمات جهاد کشاورزی بخش چاهورز، پیگیری جذب نیرو، جذب 6 نفر از فرزندان شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، اصلاح الگوی کشت، اجرای آبیاری نوین و راه‌اندازی مجدد پست قرنطینه حفظ نباتات فرودگاه بین‌المللی لامرد و ... بیان کرد و گفت: گردش مالی گوشت سفید برابری دارد با صنعت نفت و در حال حاضر در شهرستان لامرد علاوه بر مصرف داخلی، 9 هزار تن مازاد تولید گوشت سفید داریم که گام‌هایی به سمت تولید مرغ سبز برداشته شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

نظرات بینندگان