کد خبر: ۱۰۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۱۳ دی ۱۳۹۵

سرمربی برق نوین شیراز: مشکلات مالی تمرکز بازیکنانمان را بر هم زده است

وحید رضایی سرمربی تیم فوتبال برق جدید فارس در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار خانگی این تیم برابر نقش جهان اصفهان به انتقاد از مشکلات مالی باشگاه پرداخت.
به گزارش شیرازه وحید رضایی گفت: خدا را شکر در مسابقه امروز بازیکنان تیم ما یکی از بهترین بازی های فصل را انجام دادند و هرچه در توان داشتند را در زمین به کار گرفتند که جا دارد به همه آنها خسته نباشید عرض  کنم و از عملکرد همه  آنها رضایت دارم. 

وی ادامه داد: علی رغم مشکلات فراوان مالی که داشتیم بازیکنان با جان و دل برای موفقیت تیم تلاش کردند و از آبروی فوتبال شیراز دفاع کردند و در روزی که باید پیروز میدان خارج می شدیم به تساوی رضایت دادیم.

 سرمربی بااخلاق برق نوین گفت: بازیکنان ما مشکل دارند، خانواده دارند و این در حالی است که 4 ماه  حق و حقوق خود را دریافت نکرده اند و همین ها عواملی هستند که باعث می شوند بازیکن در زمین تمرکز کافی نداشته باشد. روز قبل از مسابقه صاحب خانه  جلوی درب بازیکنان تیم ما رفته و بابت کرایه خانه مانع ورود آنها به منزل شده است.

رضایی در خصوص نقل و انتقالات  این تیم  تصریح کرد: به دلیل مشکلات مالی که عرض کردم نتوانستیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم و همین که توانسته ایم بازیکنان فعلی را حفظ کنیم شاهکار کرده ایم .با توجه به اتفاقاتی که در اطراف باشگاه ما رخ داده است برخی از باشگاه ها ها بدون رعایت اخلاق حرفه ای با بازیکنان تیم ما وارد مذاکره شده اند.

وی اظهار داشت: انتظار داریم شرایط تیم ما مقداری سر وسامان یابد تا بتوانیم با تمرکز بیشتری در مسابقات شرکت کنیم.

سرمربی برق جدید در خصوص ناتمام ماندن دیدار شهر باران و فولاد نوین اظهار داشت :عزیزانی که ابتدای فصل تاکید داشتند که گروهA باید 13 تیمی شود حالا بیایند و پاسخگو این اتفاقات غیرفوتبالی آنهم در پایتخت ایران باشند. 

وی ادامه داد: جای تاسف است تیمی در شهر خودش از 5 بازیکن غیرقانونی استفاده کند و به نظر  من این گونه اعمال توهین به سایر تیم های لیگ دویی است.
وحید رضایی در  پایان گفت: از مسئولان سازمان لیگ به خصوص آقای شفیعی انتظار داریم که در بازی های آینده نظارت بیشتری بروی مسابقات داشته باشند.


نظرات بینندگان