کد خبر: ۱۰۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۵

زمان دیدار فجر شهیدسپاسی و سپیدرود رشت تغییر یافت

دیدار تیم‌های فجر شهیدسپاسی و سپیدرود رشت در هفته نوزدهم که قرار بود روز جمعه ۲۴ دی‌ماه برگزار شود با اعلام کمیته مسابقات روز پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه تیم فجر شهید سپاسی در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال در دیداری خارج از خانه به مصاف سپیدرود رشت می‌رود. این دیدار که قرار بود در ساعت 14 روز جمعه 24 دی‌ماه در ورزشگاه شهید عضدی یزد برگزار شود با اعلام کمیته مسابقات روز پنجشنبه 23 دی‌ماه برگزار می‌شود.

تیم فجر شهید سپاسی نماینده ایران در بازی‌های ارتش جهان است که از 27 دی‌ماه در عمان آغاز می‌شود. این تیم در این بازی‌ها با تیم‌های برزیل، آلمان و الجزایر همگروه است. چند روز پیش غلامحسین پیروانی، سرمربی تیم فجر به دلیل فشردگی دیدارها در جام ارتش‌های جهان و فشردگی که در برگزاری بازی‌های معوقه این تیم در لیگ دسته اول به وجود می‌آید اعلام کرده در صورتی که بازی‌های لیگ دسته اول تعطیل نشود تیم فجر شهید سپاسی در مسابقات جام ارتش‌های جهان شرکت نمی‌کند.

تیم فجر در حال حاضر با 2 برد، 6 تساوی و 10 شکست و کسب 12 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد. تیم سپیدرود رشت که در حال حاضر صدرنشین جدول است 10 برد، 4 مساوی و 4 باخت را در کارنامه خود دارد.  تیم ملوان بندر انزلی و گل‌گهر سیرجان بعد از این تیم در رده دوم و سوم جدول قرار دارند.


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان