کد خبر: ۱۰۷۲۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
نماینده شیراز به دنبال صعود به لیگ یک فوتبال کشور؛

برق جدید شیراز نیازمند حمایت مسئولان/ برق و فجر حمایت نشوند چمن سبز میانرود فقط آفتاب خواهد خورد!

تیم برق جدید شیراز با صعود به مرحله نهایی لیگ دسته دوم، در آستانه صعود به لیگ یک فوتبال کشور قرار دارد و این در حالیست که فجرشهید سپاسی در حال سقوط به لیگ دسته دوم می باشد و شهر شیراز دیگر نماینده ای در سطح اول فوتبال کشور نخواهد داشت.
برق جدید شیراز نیازمند حمایت مسئولین است / امروز حمایت کنید که فردا دیر استبه گزارش سرویس ورزشی شیرازه، تیم برق جدید شیراز در گروه دوم این رقابت ها با تیم های شهرداری کاشان، شهرداری فومن، شهرداری ماهشهر، نفت امیدیه و داماش گیلان هم گروه است که این بازیها بصورت رفت و برگشت برگزار می شود.

برقی ها در اولین دیدار خود باید روز 20 اسفند ماه سال جاری به مصاف شهرداری کاشان بروند.

درگروه نخست این بازی ها هم شهرداری تبریز، شهرداری بوشهر، شهرداری همدان، اروند خرمشهر نفت وگاز گچساران و پاس همدان شرکت دارند.
مرحله نهایی رقابت های فوتبال دسته اول در 2 گروه 6 تیمی بر گزار می شود و در پایان این مرحله 2 تیم اول هر گروه جواز صعود به لیگ دسته اول کشور در سال 96 کسب خواهند کرد و تیم های دوم هر گروه در مرحله بازیهای حذفی (پلی اف) به دیدار هم می روند تا تکلیف سهمیه سوم دسته اول کشور مشخص شود.

امیدواری برق جدید به حضور مردم و گوشه چشم مسئولین می باشد هر چند که ظاهرا دل مشغولی های زیاد مدیران کمتر اجازه توجه به این تیم را میدهد. جوانان جویای نام برق تا بدین جای کار با دست خالی و کمترین امکانات مردانه جنگیده اند تا خود را به این مرحله حساس و سرنوشت ساز این دوره از مسابقات برسانند. اما رسیدن به آرزوها ساده نیست و همت و تلاش مضاعف همه علاقمندان و مسئولین استانی را می طلبد.

مسئولین توجه کنند که حالا وقت توجه به تیم برق نوین شیراز و بازیکنان جوان و پر انرژی و اخلاق مدار آن میباشد چرا که بدون شک فردا قطعا دیر است.

گفتنی است شهر شیراز در حالی خود را آماده افتتاح استادیوم پنجاه هزار نفری شیک و مدرن خود می نماید که اگر فجر سقوط کند و برق جدید هم نتواند صعود کند، وجود این پروژه چند صد میلیارد تومانی به هیچ دردی نمیخورد و شاید تنها به نمادی از عدم توسعه همه جانبه تبدیل گردد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
0
یعنی واقعا این جوانها هیچ ارزشی برای مسئولین محترم ندارن که ازشون حمایت نمیشه؟!
آخه اگر این جوانان به سمت ورزش نروند که به هزار راه خلاف کشیده می شوند.
مسئولین شیراز هم متاسفانه همیشه درگیر مسائل سیاسی و جناحی هستند