کد خبر: ۱۰۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
مدیرکل صدا و سیمای استان فارس در گفتگو با شیرازه:

سال 96 مردم فارس از عدالت رسانه‌ای در «دریافت سیگنال های دیجیتالی» برخوردار می‌شوند/ شنیدن خبر بارندگی‌های اخیر شیرین بود

مدیرکل صدا و سیمای استان فارس گفت: در سال آینده برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای تکمیل پوشش دیجیتال در مناطق مختلف فارس خواهیم داشت.
به گزارش شیرازه، در روزهای پایانی سال 95 به سراغ مسئولان استان فارس رفتیم تا بهترین و تلخ ترین خبر سال را از زبان آن ها بشنویم. 

سید تقی سهرابی در گفتگو با خبرنگار شیرازه اظهار کرد: در سال 96 ایستگاه‌های دیجیتال پوشش‌ سیگنال‌های تلویزیونی در بخش‌های مختلف استان فارس از جمله روستاها ایجاد می‌کنیم تا همه مردم عدالت رسانه‌ای در دریافت داشته باشند.

وی درخصوص اولویت‌های صداو سیمای فارس در سال جدید گفت: مانند گذشته ترویج چهار مولفه اصلی دین، اخلاق، امید و آگاهی در جامعه و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در قالب برنامه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی را در اولویت قرار خواهیم داد.
 
مدیرکل صدا و سیمای فارس با اشاره به حضور موفق این مرکز در شبکه‌های ملی بر ادامه این حضور تأکید و خاطرنشان کرد: نمایش جایگاه، ظرفیت‌ها و استعدادهای استان فارس و به دنبال آن جذب سرمایه‌گذار در فارس در دستور کار صدا و سیما قرار دارد چراکه موفقیت خودمان را در توسعه، پیشرفت و پیشرو بودن استان فارس تعریف کرده‌ایم.

وی که بدترین خبر سال گذشته را ششم فروردین سال 95 شنیده بود، یادآور شد: ششم نوروز بالگرد امدادی به دکل فرستنده رادیویی برخورد کرد که از دست دادن عزیزان امدادگر و قطع شدن صدای بخشی از استان برای ما بسیار تلخ و آزاردهنده بود و همکاران ما خیلی زحمت کشیدند تا دوباره صدا وصل شد.
 
مدیرکل صدا و سیمای استان فارس با بیان اینکه در جلسات شورای تأمین نگران اوضاع خشکسالی بودیم، گفت: خبر خوش بارندگی‌های خوب در اواخر اسفندماه برای ما شیرین بود و قبل از آن به دستور آیت‌الله دستغیب دعای باران که آیاتی از قرآن کریم بود را طراحی و پخش می‌کردیم و شک نداشتم در استان به این بزرگی بالاخره دعای یک نفر مستجاب خواهد شد و منتظر بارش باران بودیم و پس از باران نیز دعای شکرگزاری پخش کردیم.

سهرابی موفقیت صدا و سیما و برتر شناخته شدن این مرکز در سه حوزه تولید، خبر و فنی در سال گذشته را بهترین خبر سال گذشته توصیف و تصریح کرد: علیرغم اینکه سال 95، سال مالی سختی داشتیم چراکه هم اعتبارات دولتی و هم سایر درآمدهای صدا و سیما کم شده بود، این موفقیت‌ها حاصل کار جهادی بود و خوشحالم که همکاران من مفهوم سال جهادی را دریافت و عمل کردند.

وی با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری و نظارت دائمی ایشان روی موضوع اقتصاد مقاومتی، پیش‌بینی کرد که در سال 96 همچنان که در حوزه‌های دفاعی با تفکر بسیجی موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم، در حوزه اقتصاد مقاومتی هم شاهد توفیقات خوبی باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای فارس که در تعطیلات نوروز به خرم‌آباد و خوزستان سفر می‌کند و از مناطق عملیاتی بازدید می‌نماید، اظهار امیدواری کرد که در سال 96 شاهد پیروزی مردم مظلوم یمن باشیم تا از زیر ظلم و فشار وهابی‌ها خارج شوند.
نظرات بینندگان